X
Επικαιρότητα

Νέους κινητήρες ετοιμάζει η Toyota

Μετά τις τεράστιες επενδύσεις της στις τεχνολογίες υβριδικών συστημάτων κίνησης, η Toyota προχωρά στην εξέλιξη μιας νέας γενιάς ατμοσφαιρικών και υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Μετά τις τεράστιες επενδύσεις της στις τεχνολογίες υβριδικών συστημάτων κίνησης, η Toyota προχωρά στην εξέλιξη μιας νέας γενιάς ατμοσφαιρικών και υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε ο υπεύθυνος εξέλιξης κινητήρων της ιαπωνικής εταιρείας, Koei Saga, στόχος είναι οι νέοι αυτοί κινητήρες να είναι, εκτός από πιο αποδοτικοί, 30% πιο οικονομικοί σε κατανάλωση. Συν τοις άλλοις, χάρη στην εκτεταμένη χρήση κοινών μερών ανάμεσα στους διαφόρους τύπους που αναμένεται να παρουσιαστούν τα επόμενα, η Toyota θα καταφέρει να περικόψει το κόστος κατασκευής κατά 50%. Με το βλέμμα στραμμένο στις κινήσεις των ομοεθνών ανταγωνιστών της, όπως η Honda, η οποία έχει «επενδύσει» στην τεχνολογία Earth Dreams και την Mazda, η οποία έχει λανσάρει τη γενιά μηχανικών συνόλων SkyActiv, η Toyota σχεδιάζει να παρουσιάσει 14 νέους κινητήρες μέσα στην επόμενη κιόλας χρονιά, αριθμός που αναμένεται να αφορά πάνω από το 30% των οχημάτων που αναμένεται να πουλήσει σε παγκόσμιο επίπεδο. Ανάμεσα σε αυτούς θα είναι ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος 1.000άρης, ο νέος 4κύλινδρος που θα «φορεθεί» στο νέο Prius αλλά και ένας 4κύλινδρος τούρμπο που θα αντικαταστήσει τον 6κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα του «αμερικάνικου» Toyota Camry.

Για να επιτευχθούν όλα αυτά, η Toyota αναμένεται να χρησιμοποιήσει κοινά επιμέρους μέρη, όπως οι κυλινδρινοκεφαλές, οι εκκεντροφόροι και οι στροφαλοφόροι, ενώ «τυποποιήσεις» αναμένονται να πραγματοποιηθούν τόσο στη διάμετρο όσο και στη διαδρομή τους. Οι απαραίτητες οικονομίες κλίμακας θα επιτευχθούν, επίσης, μέσω της εκτεταμένης χρήσης τεχνολογιών ή εφαρμογών, όπως είναι οι κινητήρες που υιοθετούν ως προς την καύση τους τον κύκλο Άτκινσον, οι νέοι αυλοί εισαγωγής, οι οποίοι αναμένεται να δημιουργήσουν μια πιο κάθετη ροή του μίγματος για ταχύτερη καύση του, η περαιτέρω εξέλιξη των συστημάτων χρονισμού των βαλβίδων, καθώς και η υιοθέτηση ακόμα πιο υψηλής σχέσης συμπίεσης στις περιπτώσεις των ατμοσφαιρικών συνόλων._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!