Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Λειψίας παρουσιάζεται και επίσημα το νέο VW Touran φέροντας μια πλειάδα σχεδιαστικών και όχι μόνο αλλαγών.
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Λειψίας παρουσιάζεται και επίσημα το νέο VW Touran φέροντας μια πλειάδα σχεδιαστικών και όχι μόνο αλλαγών.
Πρόκειται για το πιο επιτυχημένο, σε επίπεδο δημοτικότητας, κόμπακτ MPV της γερμανικής εταιρείας, το οποίο έχει καταφέρει να σημειώσει 1,13 εκ. πωλήσεις μέχρι και σήμερα. Η νεότερη γενιά του μοντέλου διαθέτει πλέον μια νέα αισθητική (σ.σ. αναλλοίωτες παρέμειναν μόνο οι τέσσερις πλευρικές πόρτες του αμαξώματος) ενσωματώνοντας το γνώριμο σχεδιαστικό DNA της μάρκας. Σημείο αναφοράς εδώ αποτελούν τα διαφορετικά φωτιστικά σώματα και η νέα μάσκα, στοιχεία που πλαισιώνονται από έναν μεγαλύτερο αλλά πιο κομψό εμπρός προφυλακτήρα. Όλα τα παραπάνω, σε συνδυασμό με μια σειρά άλλων διαφοροποιήσεων όπως στο σχήμα των καθρεπτών και του τελειώματος της οροφής, έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας του αυτοκινήτου από 0,32 σε 0,29. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, οι ιθύνοντες της VW επενέβησαν σε θέματα άμεσα συνδεδεμένα με την ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα των επιμέρους τμημάτων της καμπίνας, η οποία φυσικά εξακολουθεί να προσφέρει επαρκείς χώρους για πέντε και προαιρετικά για επτά επιβάτες, σε συνδυασμό με 39 διαφορετικούς αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα, ποτήρια κοκ.
Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα νεωτεριστικά στοιχεία στο νέο Touran αποτελεί η υιοθέτηση του συστήματος Dynamic Light Assist, το οποίο, βασιζόμενο στις πληροφορίες που διαρκώς λαμβάνει μέσω μιας μικροκάμερας που με τη σειρά της βρίσκεται ενσωματωμένη στους εμπρός καθαριστήρες, προσαρμόζει την ένταση της δέσμης των φωτιστικών σωμάτων ανάλογα με την κίνηση των διερχόμενων οχημάτων στο αντίθετο ρεύμα.
Στα μηχανικά μέρη, όλοι οι κινητήρες της γκάμας διαθέτουν άμεσο ψεκασμό και σύστημα υπερτροφοδότησης. Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα βενζίνης, οι επιλογές ξεκινούν από τον νέο 1,2 TSI κινητήρα των 105 ίππων και συνεχίζονται με τον επίσης γνωστό κινητήρα των 1,4 λίτρων του γκρουπ, που στις δύο διαθέσιμες παραλλαγές του αποδίδει 140 και 170 ίππους. Η τελευταία μάλιστα συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο της VW, το οποίο μπορεί να παραγγελθεί ως έξτρα και στην έκδοση των 140 ίππων. Για όσους… τυχερούς, αξίζει να προσθέσουμε πως η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων περιλαμβάνει τέσσερα νέα σύνολα, δύο στα 1,6 λίτρα με 90 και 105 ίππους και δύο στα 2,0 λίτρα, με 140 και 170 ίππους. _Χ.Α.