Η Automobili Pininfarina παρουσιάζει την προσεχή Δευτέρα στο περιθώριο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης την Battista, ένα hypercar που – κυριολεκτικά – ηλεκτρίζει.
Μέχρι σήμερα ήταν γνωστό στο ευρύ κοινό ως ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο υψηλών προδιαγραφών με την κωδική ονομασία PF0. Πριν λίγες μέρες όμως, η Automobili Pininfarina, η εταιρεία που υποστηρίζει σήμερα η ινδική Mahindra, αποκάλυψε όχι μόνο το επίσημο όνομα του πρώτου «δικού» της αυτοκινήτου, αλλά και μερικά σημαντικά στοιχεία που αφορούν τόσο στο ακριβές χρονοδιάγραμμα της αποκάλυψης του, όσο και στις βασικές τεχνικές περγαμηνές του. Τα νέο Pininfarina Battista, όπως ονομάζεται, θα παρουσιαστεί επίσημα μερικά 24ωρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης δανειζόμενο το όνομα του ιδρυτή της Carrozzeria Pininfarina, Battista “Pinin” Farina, ο οποίος και έθεσε τα θεμέλια της εμβληματικής εταιρείας το 1930.
Πλέον, επικεφαλής του νέου αυτού εγχειρήματος βρίσκεται ο εγγονός του, Paulo Pininfarina, ο οποίος δήλωσε από την τιμητική για τον ίδιο θέση του Προέδρου της Automobili SpA πως το νέο Battista θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο hyper-car σε παγκόσμιο επίπεδο αποδίδοντας με την αρωγή ενός αγνώστου μέχρι στιγμής αριθμού ηλεκτροκινητήρων ισχύ 1.900 ίππων και ροπή της τάξης των 2.300 Nm.
Το νέο hyper-car θα είναι δομημένο πάνω σ’ ένα πλαίσιο από carbon, το οποίο θα χαρακτηρίζεται για τις καταιγιστικές του επιδόσεις. Οι άνθρωποι της εταιρείας δηλώνουν πως θα είναι ταχύτερο ακόμα και σε σχέση μ’ ένα μονοθέσιο της F1 εξασφαλίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των 2 δλ. και τελική άνω των 400 χλμ./ώρα. Και όλα αυτά, με αυτονομία πάνω από 480 χλμ.
Τους ηλεκτροκινητήρες και τις μπαταρίες θα αναλάβει η κροατική Rimac, ενώ την εμπειρία του στο όλο project αναμένεται να καταθέσει ως οδηγός εξέλιξης της νέας Battista ο πρώην πιλότος της Formula 1, Nick Heidfeld. Θυμίζουμε πως η Automobili Pininfarina έχει ανακοινώσει από τον περασμένο Σεπτέμβριο τον διορισμό των Christian Jung και Peter Tutzer στις θέσεις του Chief Technology Officer και Senior Technical Advisor, αντίστοιχα. O πρώτος έχει διατελέσει σε αντίστοιχες θέσεις στη Faraday Future, στην Porsche στο τμήμα E-Mobility System Design καθώς και στη BMW και ο δεύτερος σε ποικίλα πόστα στις Porsche, Pagani, Bugatti και Lotus.
Αξίζει να σημειωθεί πως η νέα Pininfarina Battista θα κατασκευαστεί σε μόλις 150 αντίτυπα (50 για τις ΗΠΑ, 50 για την Ευρώπη και 50 για τη Μ. Ανατολή και την Ασία) σε τιμές που προσδιορίζονται ότι θα κυμαίνονται ανά μονάδα ανάμεσα στα 2 και 2,5 εκ. $. Οι πρώτες δε παραδόσεις στους τυχερούς και εύρωστους οικονομικά ιδιοκτήτες του αυτοκινήτου δεν αναμένεται να πραγματοποιηθούν πριν τα τέλη του 2020._Χ.Α.