Η Skoda διαθέτει την έκδοση RS του νέου Octavia σε τρεις διαφορετικές παραλλαγές για όλα τα γούστα: μία plug-in υβριδική, μια βενζινοκίνητη με τον 2λιτρο TSI και μια ντίζελ με τον 2.0 TDI κινητήρα.
Η νέα γενιά του Skoda Octavia θα είναι πολύ σύντομα διαθέσιμη στην έκδοση RS, η οποία για πρώτη φορά στα χρονικά θα προσφέρεται σε τρεις διαφορετικές εκδοχές σε σχέση με τον τύπο της κινητήριας μονάδας τους. Πιο συγκεκριμένα, εκτός από το ήδη γνωστό plug-in υβριδικό Octavia RS iV, η οικογένειας των «Rally Sport» εκδόσεων του μοντέλου περιλαμβάνει μία βενζινοκίνητη και μια πετρελαιοκίνητη έκδοση, αμφότερες με 2λιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης των σειρών «TSI» και «TDI», αντίστοιχα.
Η «μικτή» έκδοση iV του νέου Octavia RS παίρνει κίνηση από μια υβριδική μονάδα που απαρτίζεται από έναν 1.400άρη κινητήρα βενζίνης της οικογένειας TSI με απόδοση 150 ίππων, ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 85 kW και επαναφορτιζόμενη μπαταρία 13 kWh η οποία προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. Συνδυαστικά, η απόδοση του όλου πακέτου φτάνει στους 25 ίππους και η ροπή στα 400 Nm, τα οποία περνούν στους εμπρός τροχούς μέσω ενός DSG κιβωτίου με 6 σχέσεις. Για το «0-100», το νέο Octavia RS iV απαιτεί μόλις 7,3 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 225 χλμ./ώρα.
Η βενζινοκίνητη έκδοση του νέου Octavia RS παίρνει κίνηση από τον γνώριμο, 2λιτρο TSI κινητήρα του VW Group, ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και ροπή 370 Nm. Η ισχύς περνά στο δρόμο μέσω των εμπρός τροχών με την αρωγή ενός χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις ή εναλλακτικά με τη βοήθεια ενός 7τάχυτου DSG. Το τελευταίο είναι στάνταρ στο πετρελαιοκίνητο Octavia RS των 200 ίππων, οι οποίοι περνούν στους εμπρός ή και στους τέσσερις τροχούς του αυτοκινήτου.
Από εκεί και πέρα και οι τρεις εκδόσεις RS σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο, ενώ οι εκδόσεις TSI και TDI σπορ ανάρτηση με χαμηλωμένο κατά 15 χλστ. ύψος. Οι ενεργές αναρτήσεις Dynamic Chassis Control ανήκουν στον έξτρα εξοπλισμό, ενώ στάνταρ στο βενζινοκίνητο Octavia RS είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό VAQ και τα μεγαλύτερα εμπρός φρένα σε σχέση με το πετρελαιοκίνητο αδελφό της οικογένειας.
Οπτικά, οι εκδόσεις RS του νέου Octavia υιοθετούν σκουρόχρωμα μοτίβα στις εξωτερικές τους επιφάνειες, με χαρακτηριστικό εμπρός και πίσω μέρος (εδώ, σημείο αναφοράς είναι ο επιθετικός σε σχεδίαση διαχύτης) και τροχούς 18 ιντσών ή προαιρετικά 19 ιντσών. Στην καμπίνα, το μάτι τραβούν τα σπορ καθίσματα με τα ενσωματωμένα εμπρός προσκέφαλα, και φυσικά το Virtual Cockpit με τις ουκ ολίγες δυνατότητες παραμετροποίησης των ενδείξεών του.