Κάτι περισσότερο από 24 ώρες μας χωρίζουν από τα επίσημα αποκαλυπτήρια του νέου Seat Leon.
Το ισπανικό μοντέλο είναι έτοιμο να γυρίσει την τέταρτη και σημαντικότερη ίσως σελίδα στην 22ετή πλέον πορεία του στο σύγχρονο αυτοκινητικό στερέωμα. Κι αυτό για πολλούς και διαφορετικούς λόγους που δεν σχετίζονται μόνο με την εξελιγμένη σχεδιαστική ταυτότητα και την πληθώρα νέων τεχνολογιών, αλλά πρωτίστως με το γεγονός ότι πρόκειται για το πρώτο «εξηλεκτρισμένο» Leon.
Το νέο Seat Leon, το οποίο πρόκειται να παρουσιαστεί αύριο το απόγευμα στο Martorell, στη γνώριμη με άλλα λόγια μονάδα κατασκευής οχημάτων της εταιρείας που βρίσκεται λίγα χιλιόμετρα μακριά από την πρωτεύουσα της Καταλονίας, θα βασίζεται στη νεότερη εκδοχή του δαπέδου MQB του Ομίλου VW, ακριβώς όπως συνέβη με το VW Golf 8 και το νέο Skoda Octavia.
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η τέταρτη γενιά Leon θα είναι διαθέσιμη ως 5θυρο χάτσμπακ, ως στέισον βάγκον και αργότερα ως SUV, υιοθετώντας ό,τι πιο σύγχρονο διαθέτει σήμερα το γκρουπ σε επίπεδο τεχνολογιών και μονάδων κίνησης. Όπως έχει πολλάκις αναφέρει στο παρελθόν ο απερχόμενος Πρόεδρος της Seat, Luca de Meo, το νέο Leon «θα είναι εφοδιασμένο με το καλύτερο infotainment», κάτι που σίγουρα φωτογραφίζει εκείνο που είδαμε στο ομόσταβλο Golf.
Σχεδιαστικά, τα νέα φώτα LED στο εμπρός μέρος αναμένεται να αποτελέσουν το βασικό στοιχεία της ταυτότητας του μοντέλου, μαζί ασφαλώς με τις λύσεις που υιοθετούνται στο τελείωμα του αμαξώματος. Εδώ, σημείο αναφοράς αποτελεί η χαρακτηριστική λωρίδα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα και η πέμπτη πόρτα ου θυμίζει αρκετά εκείνη του ηλεκτρικού El-Born.
Στα μηχανικά μέρη, ο όμιλος VW αναμένεται να προσφέρει γνώριμες λύσεις, που όμως θα υιοθετούνται για πρώτη φορά από την ισπανική εταιρεία. Μία από αυτές θα είναι το plug-inυβριδικό σύστημα που γνωρίσαμε στο Golf, το οποίο αναμένεται να χαρίζει στο ισπανικό «χάτς» συνδυαστική ισχύ 204 ίππων (σ.σ. η αντίστοιχη εκδοχή από το στρατόπεδο της Cupra θα αγγίζει ή και θα ξεπερνά οριακά τους 240). Την ίδια στιγμή, σχεδόν βέβαια θεωρείται η υιοθέτηση του mild-hybrid συστήματος των 48V που είδαμε στο νέο Golf και συνδυάζεται με τον γνωστό 1.5 TSI βενζινοκινητήρα.
Παρακολουθήστε στον παρακάτω σύνδεσμο ζωντανά την αυριανή αποκάλυψη του νέου Leon.