Ένα νέο ρεζερβουάρ σύνθετων υλικών, το οποίο προορίζεται για τη μεταφορά υγρού υδρογόνου, κατασκεύασε το τμήμα έρευνας και τεχνολογίας της BMW, σε συνεργασία με άλλες εταιρίες και φορείς, συμπεριλαμβανομένου του εθνικού κέντρου ερευνών Δημόκριτος.
Το ρεζερβουάρ αυτό, χάρη στη δομή και στα υλικά κατασκευής του, έχει καταφέρει να περιορίσει τις εξωτερικές του διαστάσεις κατά 33%, σε σχέση με τα συμβατικά, κυλινδρικά, ατσάλινα ρεζερβουάρ. Παράλληλα, τα ηλεκτρονικά βοηθητικά του συστήματα έχουν πλέον τοποθετηθεί στο εξωτερικό περίβλημα του ντεπόζιτου.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθυντής του τμήματος έρευνας και τεχνολογίας του ομίλου της BMW, καθηγητής Ρέιμοντ Φρέιμαν, «το LH2, αποτελεί ένα μεγάλο βήμα προόδου για το μέλλον των υδρογονοκίνητων μοντέλων. Και αυτό διότι με τη χωρητικότητα των
Η εξέλιξη του συγκεκριμένου ρεζερβουάρ έχει κοστίσει 18,7 εκατομμύρια ευρώ, εκ των οποίων τα