Το νέο Megane είναι μεγαλύτερο, ποιοτικότερο και λιγότερο ριζοσπαστικό όσον αφορά τη σχεδίασή του σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.
Μεγαλύτερο, ποιοτικότερο, ελαφρύτερο και σαφώς λιγότερο ριζοσπαστικό όσον αφορά τη σχεδίασή του σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά, το νέο Megane έχει ως γενικότερη αποστολή να σηματοδοτήσει τη νέα εποχή της Renault και ως ειδικότερη να ανεβάσει τα ποσοστά της στην αγορά των μικρομεσαίων οικογενειακών.
Το μήκος της τρίτης γενιάς του Megane φθάνει τα 4,3 μέτρα, αριθμός που συνεπάγεται αυξημένους χώρους για τους επιβάτες. Ο διαθέσιμος όγκος για τις αποσκευές τους ανέρχεται στα 405 λίτρα. Στο εσωτερικό έχει δοθεί έμφαση στην ποιότητα των υλικών και την εργονομία.
Η γκάμα των κινητήρων θα διαφέρει από χώρα σε χώρα. Στη βάση θα υπάρχουν σύνολα 1,6 λίτρων με απόδοση 100 και 110 ίππων, ενώ κορυφαίος από πλευράς χωρητικότητας θα είναι ο 2λιτρος με τους 140 ίππους, ο οποίος θα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Όσον αφορά τις υπετροφοδοτούμενες εκδόσεις, το γαλλικό μοντέλο θα εξοπλίζεται με τους TCe 180 και TCe 130. Ο τελευταίος θα λανσαριστεί στην αγορά την ερχόμενη άνοιξη, και αναμένεται να είναι ο πλέον εμπορικός για την ελληνική αγορά, καθώς με χωρητικότητα 1,4 λίτρων θα έχει απόδοση 130 ίππων.
Η ισχύς των κινητήρων πετρελαίου που θα εξοπλίζουν το νέο Megane θα αρχίζει από τους 85 ίππους και θα φθάνει τους 160, ενώ θα υπάρχουν εκδόσεις με κινητήρες που θα καταναλώνουν βιοκαύσιμα.
Όταν ολοκληρωθεί η οικογένεια του Megane το 2010 θα αποτελείται από έξι μέλη, τα οποία θα προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά και θα κατασκευάζονται στην Ισπανία και τη Γαλλία. Η έναρξη των πωλήσεων του νέου Megane στη Γαλλία ορίστηκε για το Νοέμβριο, ενώ στη χώρα μας προγραμματίζεται για τις αρχές του 2009.