Πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη για το νέο Nissan X-Trail, όπου παρουσιάζεται η αμερικάνικη εκδοχή του, που διανέμεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού με την ονομασία Rogue.
To νέο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας έχει δομηθεί στη νέα πλατφόρμα της Renault-Nissan Common Module Family (CMF) και θα διανέμεται σε όλες σχεδόν τις αγορές αυτοκινήτου του κόσμου. Η εξωτερική του σχεδίαση δε θυμίζει σε τίποτε τον προκάτοχό του, ενώ στα στοιχεία του εσωτερικού του ξεχωρίζει η οθόνη αφής των επτά ιντσών και το εντελώς νέο σύστημα επικοινωνιών και πληροφόρησης NissanConnect.
Το νέο X-Trail υιοθετεί τo προηγμένo ηλεκτρονικό σύστημα τετρακίνησης της Nissan ALL MODE 4x4i, το οποίο ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα και προσφέρει τη δυνατότητα δικίνητης και τετρακίνητης επιλογής. Το σύστημα παρακολουθεί συνεχώς το άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα και τη ροπή του κινητήρα για την πρόβλεψη του σπιναρίσματος των τροχών και τη διανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, όπως απαιτείται, σε ταχύτητες έως και 80 χλμ/ώρα. Πάνω από αυτή την ταχύτητα, το σύστημα αντιδρά στην ολίσθηση των τροχών, για να αποκαταστήσει την πρόσφυση. Τέσσερα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν σχεδιαστεί, για να κάνουν τη ζωή με το X-Trail πιο άνετη και ακόμη πιο ασφαλείς. Τα δύο είναι παγκόσμιες πρωτιές και ένα τρίτο έχει εφαρμοστεί στο Infiniti M.
Το πρώτο από αυτά παρακολουθεί την επιφάνεια του δρόμου για την ανίχνευση ανωμαλιών που θα μπορούσαν να διαταράξουν την οδήγηση και μεταβάλλει την απόσβεση, ανάλογα με το βαθμό ενόχλησης. Το δεύτερο είναι το Active Engine Brake, ενώ το τρίτο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό κατά την οδήγηση σε ολισθηρούς και βρεγμένους δρόμους. Το αυτοκίνητο, με διαφοροποιημένα τεχνικά χαρακτηριστικά κυρίως ως προς τους κινητήρες του, θα ξεκινήσει να πωλείται στην Ευρώπη την επόμενη χρονιά.