Το ολοκαίνουργιο Optima, που πραγματοποιεί το ντεμπούτο του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Ν. Υόρκης είναι ο αντικαταστάτης του Magentis, αλλά και ένα ακόμα δείγμα γραφής της νέας Kia.
Με διαστάσεις που το τοποθετούν στην καρδιά της μεσαίας οικογενειακής κατηγορίας, στην οποία πρωταγωνιστούν… καθιερωμένα μοντέλα, όπως τα Passat, Mondeo και Avensis, η Kia προτάσσει σήμερα μια μοντέρνα και αρκούντως αθλητική αισθητική, με μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις από τον προκάτοχό του και αρκετά στοιχεία που παραπέμπουν σε κουπέ αμάξωμα, βασιζόμενο μάλιστα σ’ ένα ολοκαίνουργιο δάπεδο της κορεάτικης φίρμας.
Στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στις αναρτήσεις, οι μηχανικοί επέλεξαν σύγχρονες λύσεις, με γόνατα Μακφέρσον εμπρός και μια διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Όσον αφορά τους κινητήρες, οι επιλογές για τους αγοραστές της Ευρώπης θα είναι τρεις: δύο βενζινοκινητήρες 2.0 και 2,4 λίτρων και ένας ντίζελ, 1,7 λίτρων, με χαρακτηριστικά απόδοσης ωστόσο τα οποία ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί. Στις αγορές εκτός της ευρωπαϊκής, κάτω από το καπό του αυτοκινήτου θα φιλοξενούνται τα κινητήρια σύνολα βενζίνης της νέας κορεάτικης γενιάς «Theta ΙΙ». Ποια θα είναι αυτά; Δύο 2λιτροι με 165 και 287 ίππους, με φυσική αναπνοή και υπερτροφοδότη αντίστοιχα και δύο με χωρητικότητα 2,4 λίτρων, με ισχύ 178 και 203 ίππους.
Από τα μέσα σχεδόν του 2011 (σ.σ.: το λανάρισμα του αυτοκινήτου αναμένεται περί τις αρχές του ίδιου έτους), θα παρουσιαστεί και μια υβριδική έκδοση, με τον θερμικό κινητήρα που θα τον κινεί να είναι ένας εκ των ήδη διαθέσιμων συνόλων της γκάμας στα 2,4 λίτρα. _Χ.Α.