top icon
Επικαιρότητα

Νέο Ford Transit

Ο νέος 2.2 Duratorq TDCi της Ford αντικαθιστά τους υπάρχοντες πετρελαιοκινητήρες του Transit 2.4 και 2.2 λίτρων και είναι προϊόν της παγκόσμιας στρατηγικής «ONE Ford» της εταιρείας.

Ο νέος 2.2 DuratorqTDCi της Ford αντικαθιστά τους υπάρχοντες πετρελαιοκινητήρες του Transit 2.4 και 2.2 λίτρων και είναι προϊόν της παγκόσμιας στρατηγικής «ONEFord» της εταιρείας.
 
Ο νέος 2.2 Duratorq TDCi της Ford αντικαθιστά τους υπάρχοντες πετρελαιοκινητήρες του Transit 2.4 και 2.2 λίτρων και είναι προϊόν της παγκόσμιας στρατηγικής «ONE Ford» της εταιρείας. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας που παράγεται στο εργοστάσιο κινητήρων της Ford στο Dagenham (Βρετανία) και τη μονάδα της κοινοπραξίας Ford-Otosan στο Inönü (Τουρκία), παρέχει ισχύ στα προσθιοκίνητα, πισωκίνητα & τετρακίνητα Transit και προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις ισχύος. Το νέο προσθιοκίνητο Transit παράγει ισχύ 100, 125 ή 140 PS, ενώ η ισχυρότερη πισωκίνητη έκδοση προσφέρει 155 PS. Πιο εντυπωσιακές είναι οι αυξήσεις ροπής, με το βασικό κινητήρα 100 PS να παράγει 310Nm, ενώ η πισωκίνητη έκδοση 155PS αντίστοιχα 385Nm για βέλτιστη ισχύ έλξης. Για πλήρη αξιοποίηση της πρόσθετης ισχύος και ροπής των νέων κινητήρων, όλα τα Ford Transit εφοδιάζονται με εξατάχυτα κιβώτια στο βασικό τους εξοπλισμό, διαθέτοντας βελτιωμένο συγχρονισμό και ευρύτερη κλιμάκωση.  Το νέο εξατάχυτο κιβώτιο των προσθιοκίνητων εκδόσεων του Transit μοιράζεται το βασικό DNA του με το μηχανικό κιβώτιο που διατίθεται για το Mondeo, ενώ η διαδικασία αλλαγών θυμίζει την αντίστοιχη επιβατικού αυτοκινήτου. Η Ford έχει επίσης τροποποιήσει το υπάρχον εξατάχυτο κιβώτιο MT82 στα πισωκίνητα Transit για μεγαλύτερη αξιοπιστία.

 
Εξωτερικά, τα Transit του 2012 ξεχωρίζουν με μία νέα ασημί μάσκα και νέους μπλε αριθμούς στην ένδειξη ισχύος GVM. Όπως και πριν, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από πέντε επίπεδα εξοπλισμού – Transit, Transit ECOnetic, Transit Trend, Transit Limited ή Transit SportVan. Όλα τα μοντέλα του 2012 θα διατίθενται με τρεις εξωτερικές αποχρώσεις – Dark Micastone, Mars Red και Midnight Sky. Νέα μέτρα ηχομόνωσης έχουν ληφθεί για το ταμπλό, το πάτωμα, τα μαρσπιέ και την οροφή, με στόχο τη μείωση θορύβων, κραδασμών και τριγμών. Οι αλλαγές αυτές σε συνδυασμό με την πιο αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα υπόσχονται νέα επίπεδα άνεσης.
 
Το νέο Transit, που θα παρουσιαστεί στην Ευρώπη πριν από το τέλος του 2011, προσφέρει μειωμένες τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2 και –για πρώτη φορά– μεγαλύτερα διαστήματα service (δύο χρόνια ή 50.000 χλμ.) με εκτεταμένη 12ετή εγγύηση αντιδιαβρωτικής προστασίας. Όλα αυτά συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση του κόστους χρήσης για τους πελάτες. Η Ford προσφέρει επίσης δύο μοντέλα ECOnetic Transit που περιλαμβάνουν –για πρώτη φορά– μία έκδοση με μακρύ μεταξόνιο και μεσαία οροφή. Και τα δύο είδη μοντέλων, με κοντό και μακρύ μεταξόνιο, εφοδιάζονται με πράσινες τεχνολογίες αιχμής όπως Auto-Start-Stop, Smart Regenerative Charging και Advanced Battery Management System της Ford. Έτσι, το «κοντό» μοντέλο χρειάζεται 8,5% λιγότερο καύσιμο από το πρώτο Transit ECOnetic και καταναλώνει 6,55 λίτρ./100 χλμ. όταν εφοδιάζεται με ένα προαιρετικό σταθερό Speed Limiter, που ισοδυναμεί με εκπομπές CO2 173g/km στο μικτό κύκλο NEDC. Αυτή η τιμή μεταφράζεται σε οικονομία 909 λίτρων στα 150.000 χλμ. έναντι του προκατόχου του.

 
Η Ford προσφέρει ένα προαιρετικό ECO Pack για το Ford Transit του 2012, που περιλαμβάνει Auto-Start-Stop με δυνατότητα απενεργοποίησης και λειτουργία Speed Limiter που περιορίζει την ταχύτητα στα 110 χλμ./ώρα, ενώ συνδυάζεται με τα περισσότερα συστήματα κίνησης. Το Auto-Start-Stop διακόπτει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα όταν το κιβώτιο και ο συμπλέκτης αποσυνδέονται στο ρελαντί, για παράδειγμα σε κόκκινο φωτεινό σηματοδότη. Ο κινητήρας ενεργοποιείται αμέσως μόλις ο οδηγός δείξει πρόθεση να ξεκινήσει αλλά εξοικονομεί καύσιμο όσο το αυτοκίνητο είναι σταματημένο. Δοκιμές έχουν δείξει οικονομία καυσίμου 4% στον κύκλο NEDC. Το 2012 Transit διατίθεται επίσης με Hill Launch Assist, που διατηρεί την πίεση πέδησης για δυόμισι δευτερόλεπτα μέχρις ότου ο οδηγός πάρει το πόδι του από το φρένο και πατήσει γκάζι.
 
 
 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ