Η Ford ανοίγει πλήρως τα χαρτιά της αποκαλύπτοντας σημαντικά τεχνικά στοιχεία του νέου της «μικρού».
Ξεκινώντας από το ίδιο αμάξωμα, η Ford ανακοινώνει πως το μήκος του νέου Fiesta είναι αυξημένο κατά 71 χλστ. σε σχέση με το παρελθόν, ενώ διευρυμένο κατά 12 χλστ. είναι και το πλάτος του. «Ψάχνοντας» ακόμα περισσότερο, εντοπίζει κανείς τα μεγαλύτερα, κατά 30 και 10 χλστ., εμπρός και πίσω μετατρόχια, καθώς και το αυξημένο κατά 4 χλστ. μεταξόνιο. Αναβαθμίσεις έγιναν και στα πιο… απόκρυφα σημεία του, με τους ανθρώπους της εταιρείας να καταφέρνουν να βελτιώνουν τα επίπεδα ηχομόνωσης κατά 7% σε σύγκριση με το παρελθόν. Την ίδια στιγμή, η βελτίωση στη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου αγγίζει το 15%, κάτι που, εκτός των άλλων, έχει συμβάλει στην αύξηση των επιπέδων πρόσφυσης του αυτοκινήτου στις στροφές κατά 10%. Επίσης, τα σημεία στήριξης της ανάρτησης εμπρός και πίσω είναι νέα, ενώ η εμπρός αντιστρεπτική είναι πιο άκαμπτη και πιο ελαφριά απ’ ότι στο παρελθόν.
Από εκεί και πέρα, εξαιρετικό υψηλό είναι το ενδιαφέρον όσον αφορά και στις κινητήριες μονάδες που φιλοξενούνται κάτω από το εμπρός καπό του αυτοκινήτου. Πιο συγκεκριμένα, το «παρών» δίνει για μια ακόμα φορά ο γνωστός 3κύλινδρος «1.000άρης» των 999 κ.εκ., ο οποίος είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με απόδοση 100, 125 και 140 ίππων. Όλοι συνδυάζονται μ’ ένα νέο 6ταχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ μια αυτόματη εκδοχή του προσφέρεται αποκλειστικά με την μικρότερη παραλλαγή του εν λόγω συνόλου. Από εκεί και πέρα, ο νέος 1.5 TDCi προσφέρεται σε εκδόσεις με απόδοση 95 και 120 ίππων, οι οποίες έχουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της τάξης των 82 και 89 gr ανά χλμ.
Στη βάση της πυραμίδας των διαθέσιμων κινητήρων συναντάμε ένα ατμοσφαιρικό 3κύλινδρο σύνολο με χωρητικότητα 1,1 λίτρων που αποδίδει στις δύο διαθέσιμες εκδόσεις του, 70 και 85 ίππους.
Στον τομέα της τεχνολογίας, το νέο Fiesta έχει να επιδείξει σημαντικά επιτεύγματα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν οι δύο κάμερες, τα τρία ραντάρ και οι 12 στο σύνολο αισθητήρες, που συνδυαστικά μπορούν να εξασφαλίσουν περιμετρική θέαση. Συγχρόνως, η όλη διάταξη έχει την ικανότητα να «σκανάρει» τον χώρο εμπρός από το αυτοκίνητο σε απόσταση έως και 130 μ. παρέχοντας έγκαιρα πολύτιμες πληροφορίες στο σύστημα Pre-Collision Assist. Συνολικά, το νέο Fiesta μπορεί να εξοπλιστεί με 15 στο σύνολο βοηθητικά συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, όπως τα High Beam Assist, Traffic Sign Recognition, A0daptive Cruise Control, Lane Keeping Assist, Αutomatic Parking System κοκ.
Οι πωλήσεις του νέου Ford Fiesta αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα της επόμενης χρονιάς. Η κορυφαία έκδοση ST αναμένεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2017 κινούμενη, κατά πάσα πιθανότητα, από τον γνωστό 1.600άρη EcoBoost της Ford._Χ.Α.