top icon
Επικαιρότητα

Νέο Αudi TT Coupe: Τον Δεκέμβριο στην Ελλάδα

Η τρίτη γενιά του εμβληματικού σπορ γερμανικού μοντέλου βρίσκεται στο στάδιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασής της και στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Η τρίτη γενιά του εμβληματικού σπορ γερμανικού μοντέλου βρίσκεται στο στάδιο της πανευρωπαϊκής παρουσίασής της και στη χώρα μας θα είναι διαθέσιμη από τον Δεκέμβριο, σε τιμές που δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Το βασικό σχήμα του μοντέλου δε θα μπορούσε να αλλάξει, οπότε εστιάζουμε στα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει από την απερχόμενη γενιά. Υπάρχουν πιο αιχμηρές γραμμές, που του προσδίδουν ακόμη περισσότερη δυναμικότητα. Η μάσκα είναι εξαγωνική, ενώ τα φωτιστικά σώματα βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής. Στο εσωτερικό του καταγράφουμε αρχικά τη μεγάλη οθόνη, που συνδυάζεται με το σύστημα πλοήγησης καλύπτοντας ολόκληρο τον πίνακα οργάνων, αλλά και την ένδειξη θερμοκρασίας και την επιλογή του προγράμματος κλιματισμού.

Το νέο ΤΤ θα περισσότερο ισχυρό και πιο ελαφρύ από το μοντέλο που αντικαθιστά, ενώ χρησιμοποιεί την γνωστή μας πλέον πλατφόρμα MQB του γερμανικού γκρουπ. Οι κινητήρες του νέου ΤΤ είναι τρεις, δύο βενζίνης και ένας diesel. Στη βάση της γκάμας του είναι ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος TFSI ισχύος 230 ίππων και 370 Nm ροπής μεταξύ 1.600 και 4.300 rpm με το 0-100 να πραγματοποιείται σε 6 sec (5,3 με το κιβώτιο S-Tronic) και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 km/h.

Δεύτερος κινητήρας είναι η πιο ισχυρή έκδοση του δίλιτρου TFSI που εξοπλίζει το ΤΤ-S. Η απόδοση αναρριχάται στους 310 ίππους και η ροπή φτάνει τα 380 Nm (μεταξύ 1.500 και 5.700 rpm) ενώ το 0-100 πραγματοποιείται σε μόλις 4,7 sec. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο δίλιτρος TDI του Golf GTD, που αποδίδει 184 ίππους πραγματοποιώντας το 0-100 σε 7,2 sec. Όσο για το TT-RS, θα διαθέτει τον πεντακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο, απόδοσης 380 ίππων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ