Την πλέον καθαρόαιμη έκδοση του R8 παρουσιάζει η Audi, φιλοδοξώντας με τον τρόπο αυτό να έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με την ομόσταυλη Lamborghini Gallardo Superleggera, αλλά και την Porsche 911 GT3.
Την πλέον καθαρόαιμη έκδοση του R8 παρουσιάζει η Audi, φιλοδοξώντας με τον τρόπο αυτό να έρθει πρόσωπο με πρόσωπο με την ομόσταυλη Lamborghini Gallardo Superleggera, αλλά και την Porsche 911 GT3.
Μπορεί έως τώρα να μην είχε προγραμματιστεί/προαναγγελθεί η παραγωγή μιας πιο σκληροπυρηνικής έκδοσης του γνωστού μας R8 V10, παρ’ όλα αυτά όμως οι ιθύνοντες της Audi έκριναν πως, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή, μια τέτοια κίνηση είναι επιβεβλημένη. Ιδού λοιπόν το νέο R8 GT, το ταχύτερο, αλλά και το πλέον απολαυστικό στην οδήγηση, όπως υποστηρίζουν οι ιθύνοντες της Audi, super car της εποχής μας. Επί της ουσίας, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο περιορισμένης μεν παραγωγής, με διττό ωστόσο χαρακτήρα, καθώς, εκτός από μια… καθημερινής χρήσης υπερκατασκευή, το R8 GT μπορεί εύκολα να μεταμορφωθεί σ’ ένα καθαρόαιμο track day car. Κι αυτό, χάρη στη δυνατότητα τοποθέτησης κλωβού ασφαλείας στο εσωτερικό, ζωνών ασφαλείας τεσσάρων σημείων, αλλά και συστήματος πυρόσβεσης. Σε κάθε περίπτωση, σημείο αναφοράς αποτελεί ο γνωστός V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων, ο οποίος αποδίδει πλέον 560 ίππους και 540 Nm ροπής. Ουσιαστικά, πρόκειται για το ίδιο ακριβώς μηχανικό σύνολο με εκείνο που κινεί τη Lamborghini Gallardo LP560-4, με τη βασικότερη διαφορά –πέραν του κόκκινου καλύμματος της κεφαλής- να αφορά στο σύστημα εξαγωγής του 10κύλινδρου διαμαντιού. Σύμφωνα με τους Γερμανούς από το Ίνγκολσταντ, το R8 GT σημειώνει τελική ταχύτητα 320 χλμ./ώρα και είναι σε θέση να αγγίξει από στάση τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 και 10,8 δλ. αντίστοιχα.
Από εκεί και πέρα τώρα, στους υπόλοιπους τομείς, αξίζει να σταθεί κανείς σε ορισμένες σημαντικές παραμέτρους-αλλαγές, όπως στο μειωμένο κατά 100 κιλά βάρος του αμαξώματος (αποτέλεσμα που οφείλεται εν μέρει στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και στην αντικατάσταση του πίσω παρπρίζ με πλεξιγκλάς), στις πιο σφικτές και χαμηλότερες για την περίσταση, κατά 10 χλστ., αναρτήσεις, στο γρηγορότερο λογισμικό σύστημα ελέγχου του R-Tronic κιβωτίου των 6 σχέσεων, στην πιο σπορτίφ ρύθμιση του ESP, στα στάνταρ κεραμικά φρένα, καθώς τέλος και στην πιο αγριεμένη αισθητική προσέγγιση τόσο εμπρός όσο και πίσω, όπου δεσπόζει μια ευμεγέθης αεροτομή από ανθρακονήματα.
Όπως αναφέραμε και παραπάνω, το R8 GT είναι ένα περιορισμένης παραγωγής super car με τη συνολική διάθεσή του να έχει οριστεί στα μόλις 333 αντίτυπα. Ενδεικτικά για όσους τυχερούς, η τιμή πώλησης στη Γερμανία έχει καθοριστεί στα 193.000 ευρώ. _Χ.Α.