top icon
Επικαιρότητα

Νέο 4θυρο Honda Civic

To νέο 4θυρο Civic παρουσιάστηκε επίσημα στους εκπροσώπους του ειδικού τύπου και στην Ελλάδα. Το τετράθυρο Civic αποτελεί ένα μοντέλο που έχει ιδιαίτερη σημασία για την ελληνική αντιπροσωπεία καθώς η σεντάν εκδοχή του μοντέλου της Honda είναι αυτή που κυρίως τράβηξε το ενδιαφέρον των αγοραστών. 

Το νέο σεντάν που κατασκευάζεται στην Ιαπωνία στηρίχθηκε στην πλατφόρμα του παλαιότερου μοντέλου η οποία ενισχύθηκε σε κρίσιμα σημεία με ατσάλι υψηλής αντοχής ενώ βελτιώθηκε στις λεπτομέρειες. Οι διαστάσεις είναι σαφώς αυξημένες ( 4.54μ. μήκος) σε σχέση με τη «γενιά» του 2001 και γι’ αυτό η αντιπροσωπεία το τοποθετεί στο κάτω άκρο της μεσαίας κατηγορίας.

Σχεδιαστικά ακολουθεί έναν τελείως διαφορετικό δρόμο τόσο από το προγενέστερο 4θυρο όσο και από το 5θυρο που αναμένεται στις αρχές Απριλίου. Η έντονη κλίση των παρμπρίζ εμπρός και πίσω δίνουν την εντύπωση ότι είναι συνέχεια αντίστοιχα των καπό του κινητήρα και του χώρου αποσκευών, γεγονός που τελικά το διαφοροποιεί αρκετά από τη κλασική φόρμα των σεντάν. Και εσωτερικά η αίσθηση δεν είναι συνηθισμένη.

Αφενός η κλίση του παρμπρίζ δίνει ασυνήθιστο βάθος στο ταμπλό ενώ ο σχεδιασμός του ακολουθεί τελείως φουτουριστικές γραμμές. Ο οδηγός βρίσκεται στο κέντρο ενός τόξου στο οποίο ενσωματώνονται όλα τα όργανα ως και το ηχοσύστημα. Όσο για την ποιότητα είναι ιαπωνική με πολύ καλά υλικά άψογα συναρμολογημένα. Αν και το ταμπλό καταναλώνει αρκετό χώρο εσωτερικά οι χώροι συγκαταλέγονται στα θετικά του αυτοκινήτου.

Ικανά περιθώρια για τα γόνατα των επιβατών και στο φάρδος δεν θα δυσκολέψουν όσους βρεθούν στο πίσω κάθισμα, εκτός ίσως από τους ψηλόσωμους.

Το 4θυρο Civic μέχρι την επόμενη χρονιά που θα έρθει έκδοση 1.600 κ. εκ. θα είναι διαθέσιμο με τον νέο κινητήρα NP4 των 1.800 κ. εκ. που αποδίδει 140 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή 5αρι αυτόματο. Ο κινητήρας ανεβάζει στροφές πολύ πρόθυμα μέχρι τις 7.000 σ.α.λ. κινεί με σχετική άνεση το αμάξωμα το οποίο για τις διαστάσεις του είναι μάλλον ελαφρύ ( 1.240 κιλά). Στο καλό οδόστρωμα το Civic κρατάει.

Το πίσω μέρος είναι σταθερό ενώ η υποστροφή δύσκολα παίρνει διαστάσεις. Η σε γενικές γραμμές καλή εικόνα χαλάει μόνο σε οδόστρωμα με ανωμαλίες όπου το πίσω μέρος παρουσιάζει μικρές μετατοπίσεις ενώ με τέσσερις επιβάτες παρουσιάζονται και κάποιες πλεύσεις. Οι κλίσεις είναι αισθητές η άνεση όμως βρίσκεται σε ικανοποιητικό επίπεδο  και μόνο οι έντονες ανωμαλίες κάνουν την ανάρτηση με τις μικρές διαδρομές να αντιδρούν στεγνά.

Το Civic θα είναι διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις, LS και ES. Στην πρώτη που στοιχίζει 20.990 ευρώ περιλαμβάνονται ανάμεσα στα άλλα 4αερόσακοι, ABS, ζάντες αλουμινίου, το μεταλλικό χρώμα, ηλεκτρονικός κλιματισμός, ηλεκτρομηχανισμοί  σε πόρτες κλειδαριές και παράθυρα, ενώ στην πλουσιότερη ES που ανεβαίνει στα 23.990 επιπρόσθετα αερόσακοι οροφής, ηλιοροφή ενώ το αυτόματο κιβώτιο χρεώνεται 500 ευρώ.    

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ