Η γαλλική εταιρεία διευρύνει ακόμα περισσότερο τη γκάμα των υβριδικών και plug-in υβριδικών μοντέλων της.
Η Renault, μετά την παρουσίαση του ηλεκτρικού eVision χθες στα πλαίσια της διαδικτυακής εκδήλωσης EWays, ανακοίνωσε τη διεύρυνση των υβριδικών εκδόσεων E-Tech και E-Tech Plug-in Hybrid της γκάμας της.
Το νέο μέλος της οικογένειας που υιοθετεί την τεχνολογία E-Tech είναι το Arkana, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά το 2021. Η καρδιά του υβριδικού συστήματος κίνησης είναι η ίδια με εκείνη του Clio E-Tech και αποτελείται από έναν 1.600άρη κινητήρα δίχως τούρμπο, μία μπαταρία και δύο ηλεκτροκινητήρες, που συνδυάζονται με ένα multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων αποδίδοντας ισχύ 140 ίππων. Το Renault Arkana θα είναι διαθέσιμο και με τον 1.300άρη TCe βενζινοκινητήρα, σε συνδυασμό με mild-hybrid σύστημα των 12V. Μαζί με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (EDC), η συγκεκριμένη μονάδα κίνησης αποδίδει 140 ίππους και 260 Nm ήδη από τις 1.600 σ.α.λ.
Το νέο Renault Captur, το οποίο είναι ήδη διαθέσιμο σε βενζινοκίνητες, πετρελαιοκίνητες και plug-in υβριδικές εκδόσεις, πλέον προσφέρεται και ως «απλό» υβριδικό υιοθετώντας τις ίδιες λύσεις με το Arkana E-Tech Hybrid. Η βενζινικίνητη έκδοση TCe του μικρού B-SUV των Γάλλων επωφελείται και αυτή με τη σειρά της από το 12βολτο σύστημα mild-hybrid. Επιπρόσθετα, το γαλλικό εργοστάσιο ανακοίνωσε και τη διάθεση για λογαριασμό του νέου Captur της έκδοσης R.S. Line, κατά τα πρότυπα εκείνης του νέου Clio.
Τέλος, για το Renault Megane Hatch, η γαλλική εταιρεία ανακοίνωσε την έλευση της επαναφορτιζόμενης υβριδικής έκδοσης E-Tech Plug-in Hybrid. Εδώ, ένας 1.600άρης βενζινοκινητήρας με φυσική αναπνοή συνδυάζεται με μια μπαταρία με χωρητικότητα 9,9 kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες αποδίδοντας σε συνδυασμό ισχύ 160 ίππων. Η μέγιστη ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 χλμ.