X
Επικαιρότητα

Νέες υβριδικές εκδόσεις για τα Peugeot 3008 και 508

Η γαλλική εταιρεία παρουσίασε τις plug-in υβριδικές εκδόσεις Hybrid και Hybrid4 για τα 508 και 3008 που θα είναι άμεσα διαθέσιμες μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του 2019. Ιδού όλες οι λεπτομέρειες.

Η δεδηλωμένη εδώ και καιρό δέσμευση του PSA Groupe για παρουσία ηλεκτροκίνητων εκδόσεων σε κάθε νέο μοντέλο της γκάμας των μαρκών που εσωκλείονται στους κόλπους του αρχίζει να πραγματώνεται από τον επόμενο κιόλας χρόνο με το ντεμπούτο των plug-in υβριδικών εκδόσεων Hybrid και Hybrid4 των Peugeot 508 και 3008.

Στην περίπτωση του 3008, που πλέον καθίσταται τετρακίνητο για πρώτη φορά στην καριέρα του, οι Γάλλοι υιοθετούν την πιο προηγμένη διάταξη Hybrid4, η οποία παρέχει συνδυαστική ισχύ της τάξης των 300 ίππων. Για την περίσταση, το «πακέτο» κίνησης του μοντέλου αποτελείται από τον γνωστό 1.600άρη PureTech βενζινοκινητήρα, που από μόνος του αποδίδει 200 ίππους, σε συνδυασμό με δύο ηλεκτροκινητήρες που κάθε ένας αποδίδει 110 ίππους.

Ο πρώτος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος συνεισφέρει με επιπλέον 60 Nm ροπής, βρίσκεται εγκατεστημένος εμπρός και συνεργάζεται με το νέο κιβώτιο eEAT8 των Γάλλων (ή πιο σωστά, των Ιαπώνων της Aisin), σε συνδυασμό μ΄έναν πολύδισκο συμπλέκτη υγρού τύπου που αποτελεί το «ρυθμιστή» ανάμεσα στις δύο μονάδες κίνησης. Ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας βρίσκεται στον πίσω άξονα, εκεί όπου οι Γάλλοι υιοθέτησαν μία νέα διάταξη ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 13,2 kWh εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 50 χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο του WLTP εξασφαλίζοντας τελική ταχύτητα στο αντίστοιχο mode που δεν υπερβαίνει τα 135 χλμ./ώρα. Οι δε εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα αγγίζουν τα 49 gr ανά χιλιόμετρο κίνησης. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο Peugeot 3008 Hybrid4 είναι εφοδιασμένο με τα προγράμματα λειτουργίας Zero Emission, Sport, Hybrid, 4WD και Comfort.

Τα 508 και 508 SW υιοθετούν το πιο «απλό» σύστημα Hybrid των Γάλλων, το οποίο απαρτίζεται από τον ίδιο 1.600άρη βενζινοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 180 ίππους, αλλά μ’ έναν μόνο ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 110 ίππων. Εν αντιθέσει με την Hybrid4 μονάδα, η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται εδώ στους 225 ίππους (σ.σ.: αυτή  η διάταξη αναμένεται στο εγγύς μέλλον να είναι διαθέσιμη και στο 3008). Για την περίσταση, η μπαταρία ιόντων λιθίου των 11,8 kWh εξασφαλίζει στη νέα υβριδική έκδοση των 508 και 508 SW αυτονομία 40 χλμ., σύμφωνα με τις επίσημες πιστοποιήσεις που έγιναν με βάση τη νόρμα WLTP._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!