Η κορυφαία έκδοση του γερμανικού κουπέ εθεάθη με ελάχιστο καμουφλάζ να πραγματοποιεί στα πάτρια για το ίδιο εδάφη τον τελευταίο γύρο δοκιμών εξέλιξης πριν την επικείμενη επίσημη πρεμιέρα του.
Μετά την πλήρη αποκάλυψη των πιο ταπεινών εκδοχών της νέας Σειράς 8 Coupe, αλλά και των αντίστοιχων «ξεσκούφωτων» παραλλαγών της, οι Βαυαροί βάζουν ρότα τώρα για την πρεμιέρα των κορυφαίων εκδόσεών τους, τις οποίες, ως συνήθως, θα επιμεληθεί το γνωστό και μη εξαιρετέο παράρτημά τους: το M Division. Κατά σειρά, η BMW αναμένεται να παρουσιάσει τη νέα Μ8 Coupe στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ αμέσως μετά το φως της δημοσιότητας θα δει και η αντίστοιχη Convertible, ενώ μέσα στο 2020 οι Βαυαροί θα αποκαλύψουν την τρίτη κατά σειρά εκδοχή της συγκεκριμένης έκδοσης: την M8 Gran Coupe.
Έως τότε, η BMW θα συνεχίσει το γνωστό παιχνίδι των teasers αποκαλύπτοντας σταδιακά το προσωπείο, αλλά και τις τεχνικές περγαμηνές των δημιουργιών του M Division που για την περίσταση βρίσκουν εφαρμογή στο «σώμα» της νέας Σειράς 8. Όπως έχει επισήμως επιβεβαιωθεί, η νέα M8 Coupe θα τροφοδοτείται από τον 8κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα των 4,4 λίτρων της σύγχρονης Μ5, ο οποίος θα αποδίδει ισχύ άνω των 600 ίππων. Μπορεί η ισχύς του υπερτροφοδοτούμενου θηρίου να μην ορίζεται με ακρίβεια, εντούτοις οι ιθύνοντες της γερμανικής εταιρείας δεν πράττουν το ίδιο σε σχέση με την κατανάλωσή του και τις εκπομπές ρύπων (10,8-10,7 λιτ./100 χλμ. και 246-243 gr/χλμ.).
Πέραν του κινητήρα, πόλος έλξης στη νέα Μ8 Coupe είναι το σύστημα μετάδοσης, που και αυτό «κατάγεται» από τα νέα Μ5. Ως γνωστόν, η καρδιά του Μ xDrive, όπως αποκαλείται, είναι μια κεντρική μονάδα, ή για να το θέσουμε στη σωστή του τεχνική διάσταση, ένα κιβώτιο μεταφοράς, το οποίο απαρτίζεται από πολύδισκο συμπλέκτη που ελέγχεται ηλεκτρονικά, διάταξη που έχει την ικανότητα να «μοιράζει» τη ροπή του V8 ανάμεσα στους δύο άξονες.
Ο οδηγός μπορεί μάλιστα να επιλέξει ανάμεσα στους πέντε δυνατούς συνδυασμούς, που αφορούν στο DSC (DSC on, M Dynamic Mode, DSC off) και στο M xDrive (4WD, 4WD Sport, 2WD). Όσοι το επιθυμούν μπορούν να θέσουν εκτός λειτουργίας το «έξυπνο» σύστημα τετρακίνησης του αυτοκινήτου «μετατρέποντας» τη νέα Μ8 Coupe σε πισωκίνητη. Με την εκκίνηση του 8κύλινδρου κινητήρα των 600+ ίππων, η «by default» ρύθμιση του συστήματος μετάδοσης είναι η «DSC on» και «4WD», στην οποία όμως είναι εφικτό ένα μικρό σπινάρισμα των πίσω τροχών του αυτοκινήτου. Στο «DSC off» o οδηγός μπορεί να επιλέξει σε συνδυασμό μια από τις ρυθμίσεις «4WD», «4WD Sport» και «2WD», ενώ με την επιλογή «MDM» (M Dynamic Mode) το μοναδικό διαθέσιμο πρόγραμμα στο M xDrive είναι το «4WD». Επιπρόσθετα, η νέα M8 Coupe θα είναι εφοδιασμένη με το ενεργό πίσω διαφορικό του M Division, το Active M Differential, που είναι υπεύθυνο για το μοίρασμα της ροπής – από 0% έως και 100% – ανάμεσα στους τροχούς του πίσω άξονα.
Από εκεί και πέρα, το αμάξωμα των δύο τόνων θα διαθέτει διαφορετικό set up στις αναρτήσεις σε σχέση με την Μ5, με διαφορετικά αμορτισέρ, ελατήρια, ελαστικούς συνδέσμους και αντιστρεπτι0κές δοκούς. Και όλα αυτά, για ένα συνδυασμό απλών και απόλυτα λογικών… λόγων που σχετίζεται, πριν από ο,τιδήποτε άλλο, με το διαφορετικό μέγεθος των δύο κατασκευών – η Μ8 Coupe έχει μικρότερο μεταξόνιο αλλά μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω σε σχέση με την 4θυρη M5. Για αυτό, άλλωστε, έχει και χαμηλότερο κατά 24 χλστ. κέντρο βάρους σε σχέση με την τελευταία. Επεμβάσεις έχουν γίνει επίσης τόσο στο σύστημα διεύθυνσης, όσο και στο καλιμπράρισμα του προγράμματος M Dynamic, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να παραμετροποιήσει το μοίρασμα της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες, την απόκριση κινητήρα και κιβωτίου, το «βάρος» του τιμονιού και φυσικά το βαθμό απόσβεσης της ανάρτησης._Χ.Α.