Έχοντας ως δεδομένη την πρεμιέρα της νέας 911 (991.2), επόμενο είναι η πιο σκληροπυρηνική εκδοχή του γερμανικού κουπέ να ετοιμάζεται να δεχθεί και αυτή με τη σειρά της τη φροντίδα των ανθρώπων της Porsche. Σε εμφάνιση και όχι μόνο.
Οι διαφοροποιήσεις της νέας GT3 RS, σύμφωνα με έγκυρα δημοσιεύματα που τις τελευταίες μέρες κάνουν τον καθιερωμένο τους γύρο στο διαδίκτυο, φαίνεται να ξεκινούν… ανάποδα. Κα αυτό, γιατί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε σχέση με την υπάρχουσα εκδοχή του μοντέλου, κρύβεται, που άλλου, στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Και συγκεκριμένα, στο χώρο του κινητήρα, καθώς τη θέση του γνωστού flat-six ατμοσφαιρικού διαμαντιού των 4,0 λίτρων αναμένεται να πάρει ένα ανάλογης φιλοσοφίας και αρχιτεκτονικής σύνολο, με χωρητικότητα αυξημένη κατά 0,2 λίτρα.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, η ισχύς του αναμένεται να ξεπερνά του 500 ίππους, γεγονός που θα προσφέρει στη νέα GT3 RS 4.2 ακόμα περισσότερους πόντους στον τομέα των επιδόσεων.
Σε ότι αφορά στη μετάδοση, όλες οι πληροφορίες συντείνουν πως η Porsche… έμαθε το μάθημα της ύστερα από τις ουκ ολίγες επικρίσεις που δέχτηκε αναφορικά με την αποκλειστική διάθεση της υπάρχουσας γενιάς με το γνωστό PDK κιβώτιο. Έτσι, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η «μεγαλύτερη» GT3 RS θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο σασμάν, επιλογή που πρόσφατα είδαμε να υιοθετείται στην 911 R.
Σχεδιαστικά, θα πρέπει να περιμένει κανείς ένα μεγαλύτερο spoiler μπροστά και ακόμα μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, ενώ πίσω το κυρίαρχο στοιχείο θα είναι ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης, που παραπέμπει, διόλου τυχαία, στη νέα 911 R. Εκ των ουκ άνευ, ασφαλώς, η θηριώδης πίσω αεροτομή, η οποία αποτελεί παραδοσιακά το σήμα κατατεθέν της εμβληματικής αυτής έκδοσης.
Πότε θα παρουσιαστεί η νέα 911 GT3 RS; Παρ’ ότι δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση, όλα δείχνουν πως η Porsche θα κάνει το μεγάλο βήμα εμφανίζοντας δημοσίως τη νέα και πιο καθαρόαιμη εκδοχή της 911, το φθινόπωρο στην προσεχή Έκθεση του Παρισιού._Χ.Α.