Η κορυφαία έκδοση της Μ4 είναι γεγονός. Δυστυχώς όμως για μόλις 700 τυχερούς ιδιοκτήτες της…
Η νέα BMW Μ4 GTS είναι ένα κουπέ που, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, προορίζεται τόσο για χρήση σε δημόσιους δρόμους όσο και για… απολαύσεις σε «κλειστές» ασφάλτινες διαδρομές. Ακολουθώντας τα χνάρια θρυλικών μοντέλων του παρελθόντος, όπως η Μ3 GTS του 2010, αλλά και η Μ3 CRT του 2011, η νέα GTS εισάγει για τους φανατικούς λάτρεις της σημαντικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την «απλή» Μ4, με αγωνσιτικών ασφαλώς καταβαλών, με σημαντικότερες εκείνες που αφορούν την ισχύ, το ντιζάιν και την εξοικονόμηση βάρους.
Σχεδιαστικά, σημείο αναφοράς αποτελούν μεταξύ άλλων η ευμεγέθης αεροτομή στο πίσω μέρος, η οποία είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, το ρυθμιζόμενο splitter στο εμπρός μέρος και φυσικά οι… προκλητικές ζάντες (19 και 20 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα), οι οποίες, ειδικά για την περίσταση, πάνε… πακέτο με τα ελαστικά τύπου Sport Cup 2 της γαλλικής Michelin σε διαστάσεις 265/35 και 285/30.
Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο γνωστός 3λιτρος straight-six twin turbo κινητήρας των Γερμανών, ο οποίος ενσωματώνει, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το safety car του πρωταθλήματος MotoGP, επιπρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα από τα… κανονικά στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή. Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers), σύμφωνα πάντα με τα όσα ισχυρίζονται οι δημιουργοί του συγκεκριμένου συστήματος. Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο έχει εγκατασταθεί στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες και φυσικά μία ειδικά εξελιγμένη τρόμπα. Ποιο το αποτέλεσμα; Σύμφωνα με την BMW, η ισχύς του κινητήρα ανέρχεται τώρα στους 500 ίππους και η ροπή τα 600 Nm χαρίζοντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,8 δλ. και τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα. Ανεπηρέαστη, σύμφωνα με τους Γερμανούς, είναι τόσο η μέση κατανάλωση καυσίμου (8,3 λιτ./100 χλμ.) όσο και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (193 gr/χλμ.).
Εξαιρετική δουλειά φαίνεται πως έχει γίνει και στον τομέα του βάρους, καθώς η κατασκευή δεν υπερβαίνει τα 1.510 κιλά. Σε σχέση με τις απλές Μ4, στο εσωτερικό τα πίσω καθίσματα λάμπουν δια της απουσίας τους (σ.σ.: τη θέση τους έχει πάρει ένα αγωνιστικών προδιαγραφών roll cage στην έκδοση Clubsport), τα εμπρός είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα, η κονσόλα αποτελείται από ελαφριά, επίσης, υλικά, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το εσωτερικό τμήμα των θυρών. Από CFPR είναι κατασκευασμένα επίσης το ανασχεδιασμένο εμπρός καπό και η οροφή του αυτοκινήτου, ενώ 20 επιπλέον κιλά έχουν… χαθεί χάρη στη νέα εξάτμιση η οποία είναι κατασκευασμένη με τη σειρά της από τιτάνιο. Από εκεί και πέρα, το παρόν στη νέα M4 GTS δίνουν τα κεραμικά φρένα του Βαυαρού κατασκευαστή, η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση, καθώς και το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (M DCT)._X.A.