Η βρετανική εταιρεία παρουσίασε και επίσημα σήμερα την νέα GT – ένα σπορ κουπέ αυτοκίνητο για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων που υπόσχεται ταχύτητα, αλλά και παροιμιώδη για την κατηγορία άνεση.
Η νέα McLaren GT, όπως… δωρικά ονομάζουν οι ιθύνοντες της βρετανικής εταιρείας από το Wokimg τη νέα, τετράτροχη δημιουργία τους, αποτελεί ένα «αυτόνομο» μοντέλο που δεν τοποθετείται σε κάποια από τις ήδη υπάρχουσες σειρές της γκάμας (Sports, Super και Ultimate Series). Ως εκ τούτου, στόχος των Βρετανών δεν ήταν να απευθυνθούν στο «παραδοσιακό» κοινό τους που αναζητά απόλυτες επιδόσεις, αλλά σε όσους όσοι καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις θέτοντας τον τομέα της άνεσης, των χώρων και των «ευκολιών» σε ίση… μοίρα με εκείνο των επιδόσεων.
Αυτό είναι άμεσα διακριτό κυρίως από τις επιλογές της εταιρείας στο εσωτερικό με την παραπανήσια ηχομόνωση και τον πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει ό,τι θα περίμενε κανείς. Ανάμεσα στα στοιχεία αυτά, τα νέα και πιο αναπαυτικά θερμαινόμενα και ηλεκτρικά μετακινούμενα καθίσματα, το προηγμένο σε δυνατότητες σύστημα πλοήγησης, οι φαντεζί οθόνες αφής (αυτή εμπρός από τον οδηγό έχει διαγώνιο 12,3’’) και ο αντίστοιχος ambient φωτισμός έχουν τον πρώτο λόγο. Και φυσικά οι άπλετοι χώροι για αποσκευές. Ναι, σωστά διαβάσατε! Η νέα McLaren GT έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει «μπαγκάζια» με χωρητικότητα έως και 570 λίτρα (420 στο πίσω μέρος της κατασκευής και επιπλέον 150 στο εμπρός). Μάλιστα, οι δημιουργοί της GT αναφέρουν πως είναι εφικτή ακόμα και η μεταφορά δύο ζευγαριών από πέδιλα του σκι μήκους 1,85 μ. έκαστο.
Από εκεί και πέρα, η νέα McLaren GT των μόλις 1.530 κιλών, η οποία είναι «χτισμένη» γύρω από το carbon μονοκόκ MonoCell IΙ-Τα, είναι εφοδιασμένη με πιο μαλακές βάσεις κινητήρα, για μείωση των κραδασμών που περνούν στην καμπίνα και κατ΄επέκταση στους επιβάτες, φρένα με λιγότερο απόλυτη αίσθηση, καθώς και μία ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα-ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (Proactive Damping Control με τρεις προεπιλογές) που είναι σχεδιασμένη και ρυθμισμένη ειδικά για το συγκεκριμένο μοντέλο – όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα ελαστικά P Zero της Pirelli τα οποία φιλοξενούνται σε ζάντες των 20 και 21 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Την κίνηση στη νέα McLaren GT των σχεδόν 4,7 μ. παρέχει μια εκδοχή του ήδη γνωστού 4λιτρου V8 κινητήρα της – η πιο σωστά του συνόλου που ετοιμάζει για λογαριασμό της εταιρείας η Ricardo – ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 620 ίππους στις 7.500 σ.α.λ.. Ή, για το θέσουμε διαφορετικά, 405 ίππους στον τόνο. Η δε ροπή του, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία ανέρχεται στα 630 Nm, εκ των οποίων σχεδόν το 95% είναι διαθέσιμο από τις 3.000 έως και τις 7.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας αυτός με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη εξασφαλίζοντας επιτάχυνση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,2 και 9,0 δλ. αντίστοιχα. Η τελική ταχύτητα της νέας McLaren GT είναι… ελεύθερη αγγίζοντας τα 326 χλμ./ώρα._X.A.