Εν μέσω υγειονομικής κρίσης καθιερώνονται από τις ασφαλιστικές εταιρείες νέες, πιο απλές και ταχύτερες διαδικασίες διακανονισμού απαιτήσεων και καταβολής της αποζημίωσης των οχημάτων.
Με τη νέα διαδικασία που ακολουθεί η Υδρόγειος Ασφαλιστική όλες οι απαραίτητες ενέργειες και η αποστολή των παραστατικών προς την εταιρεία διεκπεραιώνονται αποκλειστικά με ηλεκτρονικά μέσα, με λίγες κινήσεις, δίχως την ανάγκη φυσικής διακίνησης εγγράφων. Η αναγγελία της ζημιάς και η αποστολή των παραστατικών των δαπανών και λοιπών δικαιολογητικών εγγράφων γίνεται από το δικαιούχο στην ηλεκτρονική διεύθυνση του κλάδου αποζημιώσεων οχημάτων. Αφού τελειώσει η διαδικασία του διακανονισμού, ο δικαιούχος λαμβάνει στην ηλεκτρονική του διεύθυνση την εξοφλητική απόδειξη, την οποία υπογράφει και επιστρέφει στην εταιρεία με ηλεκτρονικό τρόπο, ώστε να γίνει αμέσως η καταβολή της αποζημίωσης με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που έχει δηλώσει.