Το διαδίκτυο έκανε ξανά το θαύμα του. Ιδού, λοιπόν, το νέο Peugeot 508.
Αυτή τη φορά δεν πρόκειται για διαρροή «σκοτεινών» φωτογραφιών που τραβήχτηκαν εν κρυπτώ από αδιάκριτους… κατασκόπους, αλλά για «κανονικές» εικόνες του νέου Peugeot 508 που προέρχονται από το επίσημο δημοσιογραφικό υλικό που αναμένεται πολύ σύντομα –πλέον- να διανεμηθεί στους εκπροσώπους του Τύπου.
Από αυτές τις φωτογραφίες διακρίνει άμεσα κανείς ένα όχι και τόσο «τυπικό δείγμα γραφής» της μεσαίας κλάσης των 4θυρων οικογενειακών μοντέλων. Αν μη τι άλλο, σε ότι αφορά στην αισθητική προσέγγιση των εξωτερικών επιφανειών, οι οποίες, όπως είχαμε επισημάνει και σε παλαιότερη ανάρτησή μας (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), υιοθετούν αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Instinct.
Σήμα κατατεθέν της εξωτερικής περιβολής του νέου Peugeot 508 είναι αναμφίβολα ο… κοντός πίσω όγκος, κίνηση που αποσκοπεί ασφαλώς στη δημιουργία ενός όσο το δυνατόν πιο αρμονικού, σύγχρονου και –γιατί όχι- σπορτίφ συνόλου. Εξ ου και η ενσωματωμένη στο κάλυμμα του πορτ μπαγκάζ αεροτομή. Από εκεί και πέρα, ξεχωριστό ενδιαφέρον παρουσιάζει τόσο το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων εμπρός και πίσω, όσο και εκείνο της «στενότερης» μάσκας. Και σίγουρα, οι απουσία πλαισίων από τις εμπρός (τουλάχιστον) πόρτες, όπως φαίνεται στη σχετική φωτογραφία που σας παραθέτουμε.
Στο εσωτερικό, το i-Cockpit έχει δεσπόζουσα θέση, με την οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο μέσον του ταμπλό και τον «φουλ» ψηφιακό πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό, να κλέβουν την παράσταση. Το τιμόνι έχει το γνώριμο από τα υπόλοιπα μοντέλα της Peugeot σχήμα, ενώ χαρακτηριστικός είναι και ο… όγκος του διαχωριστικού τμήματος ανάμεσα στους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων. Φυσικά, οι αεροπορικού τύπου διακόπτες, που για την περίσταση είναι εγκατεστημένοι στο μέσον της κονσόλας, δίνουν και εδώ το «παρών».
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν σαφή στοιχεία αναφορικά με τις επιλογές των Γάλλων στον τομέα των μηχανικών μερών και δη των κινητήρων του νέου 508. Πάντως, το λογότυπο «GT» στην πινακίδα, μιλά από μόνο του αναφορικά με τις προθέσεις της γαλλικής εταιρείας. Σε κάθε περίπτωση, το «παρών» φαίνεται πως θα δίνει ο 1.600άρης THP της PSA, με απόδοση κοντά στους 165 ίππους, και ίσως και ένας 2λιτρος. Τέλος, οι πετρελαιοκινητήρες της γενιάς BlueHDi, αναμένεται για μια ακόμα φορά να επιστρατευτούν, τόσο στην κλάση των 1,5/1,6 λίτρων όσο και σε εκείνη των 2.0. Περισσότερες πληροφορίες επ’ αυτού αναμένουμε εντός των προσεχών ημερών –ίσως και ωρών, πλέον._X.A.