top icon
Επικαιρότητα

Nέα Bentley Continental GTC

Με μοντέρνα εμφάνιση, έντονες ακμές και ανάγλυφες επιφάνειες αναβαθμίζει κάθε γωνία κάθε λεπτομέρεια της πρώτης, πολύ επιτυχημένης GTC που παρουσιάστηκε το 2006.

Με μοντέρνα εμφάνιση, έντονες ακμές και ανάγλυφες επιφάνειες αναβαθμίζει κάθε γωνία κάθε λεπτομέρεια της πρώτης, πολύ επιτυχημένης GTC που παρουσιάστηκε το 2006.
 
Το φαρδύτερο και πιο μυώδες αμάξωμα συμπληρώνει ένα πιο ευρύχωρο εσωτερικό με ακόμη περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Νέα στοιχεία, όπως η μεγάλη οθόνη αφής, το νέο σύστημα θερμού αέρα (Neck Warmer) στα καθίσματα για οδήγηση με ανοιχτή οροφή, ή οι ζώνες ασφαλείας που εκτείνονται αυτόματα εμπρός, εξευγενίζουν περαιτέρω το φιλόξενο περιβάλλον κάθε Bentley. Για τη φιλοξενία φροντίζει και η εξαιρετική ηχομόνωση, που παραπέμπει επίσης σε coupé, που οφείλεται στην υφασμάτινη οροφή πολλαπλών στρωμάτων με παρμπρίζ από ηχομονωτικό κρύσταλλο και ηχομονωτικά φύλλα στο κάτω μέρος του αμαξώματος. 

 
Το εσωτερικό με τα νέα πιο λεπτά καθίσματα αποπνέει ασφαλώς την μοναδική αίσθηση πολυτέλειας και καλύπτεται από τις εξαιρετικής ποιότητας δερμάτινες επενδύσεις της Bentley που έχουν γίνει πιο μαλακές στην αφή. Ταυτόχρονα, προσφέρει νέες επιλογές για τις ξύλινες επενδύσεις και διαθέτει άψογα κατεργασμένα μεταλλικά στοιχεία και πλούσιες μοκέτες.

 
Η Bentley βέβαια είναι και συνώνυμη των επιδόσεων με το χαρακτηριστικό «κύμα ροπής» να είναι ακόμη πιο αισθητό τώρα στα 700Nm. H δύναμη των 575 ίππων του 12κύλινδρου κινητήρα μεταφέρεται σε ποσοστό 60% στους πίσω και 40% στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός ταχύτερου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η τεχνολογία, οι επιδόσεις και η σχεδιαστική αρτιότητά της νέας γενιάς Continental GT Convertible ανοίγουν ένα νέο κεφάλαιο για τους θιασώτες των ανοιχτών Bentley.    
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ       
Τύπος: 6λιτρος με δύο τούρμπο σε διάταξη W12
Μέγιστη ιπποδύναμη: 575PS στις 6.000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 700Nm στις 1.700 σ.α.λ.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ        
Αυτόματο κιβώτιο ZF 6 σχέσεων με λειτουργία quickshift και χειριστήρια στην κολώνα του τιμονιού
Μετάδοση κίνησης: Μόνιμη τετρακίνηση με κατανομή εμπρός/πίσω 40:60
Αναλογία σχέσεων
1η. 4.17
2η. 2.34
3η. 1.52
4η. 1.14
5η. 0.87
6η. 0.69    
Τελική σχέση μετάδοσης: 3.526
ΑΜΑΞΩΜΑ
Χαλύβδινο αυτοφερόμενο
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι 405mm (προαιρετικά διάτρητοι 420mm από ανθρακονήματα)
Πίσω: Αεριζόμενοι δίσκοι 335mm (προαιρετικά διάτρητοι 356mm από ανθρακονήματα)
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
9.5J x 20” (προαιρετικά 9.5J x 21”)
Pirelli P Zero 275/40ZR 20 (προαιρετικά 275/35 ZR21 σε συνδυασμό με τροχούς 21’’)
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Τύπος: υδραυλική κρεμαγέρα με μεταβλητή υποβοήθηση servotronic της ZF
Στροφές τιμονιού: 2.6
Διάμετρος κύκλου στροφής: 11.3m
AΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός: Διπλά ψαλίδια τεσσάρων συνδέσμων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση με αυτόματη ρύθμιση ύψους, αντιστρεπτική ράβδος
Πίσω: Τραπεζοειδής πολλαπλών συνδέσμων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση με αυτόματη ρύθμιση ύψους, αντιστρεπτική ράβδος
Απόσβεση: Συνεχής ρύθμιση απόσβεσης για δυναμική συμπεριφορά
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μετατρόχιο 2746 mm
Μήκος 4806 mm
Πλάτος 1943 mm
Ύψος 1403 mm
Ρεζερβουάρ 90 lt
Χώρος αποσκευών 260 lt
Βάρος 2.495 kg
Μικτό βάρος 2900 kg
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα: 314km/h
0-100 km/h: 4.8’’
0-160 km/h: 10.9’’
60-100 km/h: 2.5’’
80-120 km/h: 3.1’’
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Πόλη 25.4 lt/100km
Εκτός πόλης 11.4 lt/100km
Συνδυασμένη 16.5 lt/100km
Εκπομπή CO2 384 g/km

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ