Η γερμανική εταιρεία προσθέτει στη γκάμα των CLS και E-Class μια mild-hybrid παραλλαγή του 3λιτρου βενζινοκινητήρα της που έρχεται να ενισχύσει έτι περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα των εκδόσεων που στο εξής θα συνοδεύονται από τα αρχικά «53 AMG». Και φυσικά το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
«Με τις εκδόσεις 53 AMG επεκτείνουμε το χαρτοφυλάκιο μας πραγματοποιώντας το πρώτο βήμα προς ένα υβριδικό μέλλον». Αυτά ήταν τα ακριβή λόγια του Προέδρου της AMG, Tobias Moers, κατά τη επίσημη αποκάλυψη της νέας γκάμας «53 AMG», η οποία βρίσκει την πρώτη της εφαρμογή στην CLS καθώς και στις κουπέ και κάμπριο παραλλαγές της E-Class. Σε όλες τις περιπτώσεις, ο 3λιτρος εν σειρά βενζινοκινητήρας της γερμανικής εταιρείας αποδίδει με την αργή ενός κλασσικού υπερσυμπιεστή καυσαερίων και ενός βοηθητικού ηλεκτρικού συμπιεστή, 435 ίππους και ροπή 520 Nm. Συν τοις άλλοις, το «παρών» δίνει και μια γεννήτρια-μίζα (EQ Boost), η οποία είναι τοποθετημένη ανάμεσα στον κινητήρα και τη μετάδοση, που για σύντομο χρονικό διάστημα προσθέτει στα παραπάνω ποσά ισχύος και ροπής, 22 ακόμα ίππους και επιπλέον 250 Nm. Φυσικά, η παραπάνω διάταξη τροφοδοτεί με ενέργεια το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt που συνοδεύει και τα τρία αυτά μοντέλα.
Σε σχέση με τις υπόλοιπες τεχνικές περγαμηνές των εκδόσεων «53 AMG» αξίζει να σταθεί κανείς στο κιβώτιο AMG Speedshift TCT 9G καθώς και στο σύστημα τετρακίνησης 4Matic, το οποίο έχει την ικανότητα να «ρυθμίζει» τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες ανάλογα με το φορτίο και την επιφάνεια πάνω στην οποία κινείται το αυτοκίνητο. Σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Mercedes, η Ε53 Coupe των 1.895 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 4,4 δλ. και η αντίστοιχη Cabriolet (1.980 κιλά) σε 5,3 δλ., ακριβώς όσα απαιτεί και η CLS53. Και οι τρεις έχουν τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα που περιορίζεται σε αυτή την τιμή μέσω ηλεκτρονικού κόφτη. Από εκεί και πέρα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τις επιλογές Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual, μέσω του συστήματος Drive Select, μεταβάλλοντας ανάλογα με τις απαιτήσεις του την απόκριση του κινητήρα και του κιβωτίου, τη ρύθμιση της AMG Ride Control+ ανάρτησης, καθώς και το «βάρος» του τιμονιού, το οποίο διαθέτει μεταβλητό βήμα και ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση._X.A.