Πρόκειται για την hard-top εκδοχή της GT C Roadster που τοποθετείται ανάμεσα στην GT S και την καθηλωτική GT R.
Η γερμανική εταιρεία παρουσίασε στην αμερικάνικη «αυτοκινητούπολη» μια ακόμα εκδοχή του εντυπωσιακού σπορ μοντέλου της, την GT C Coupe, παράλληλα με τις αναβαθμισμένες στα σημεία GT και GT S. Ξεκινώντας από την GT C Coupe, οι Γερμανοί αποφάσισαν να την προικίσουν με πολλά στοιχεία από την GT R, όπως τον 4λιτρο V8 κινητήρα, που για την περίσταση όμως αποδίδει 557 ίππους και όχι τους 585 της τελευταίας, εξασφαλίζοντας στο τυπικό «0-100» σε χρόνο μόλις 3,7 δλ. και τελική ταχύτητα 317 δλ. Επιπρόσθετα, διαθέτει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πλοκέ διαφορικά της GT R, σύστημα τετραδιεύθυνσης (έως τα 100 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρέφονται στην αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός και στην ίδια πάνω από το άτυπο αυτό όριο), ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις (AMG Ride Control), ενώ το αμάξωμα στο πίσω του μέρες σε σχέση με τις απλές GT/GT S είναι φαρδύτερο κατά 5,7 εκ. Όπως ακριβώς συμβαίνει με την GT R.
Από εκεί και πέρα, η εταιρεία παρουσίασε στο Ντιτρόιτ και τις ανανεωμένες στα σημεία GT/GT S. Πέρα από τις μικρές αισθητικές διαφορές, οι οποίες εστιάζονται στους προφυλακτήρες και τα φώτα, η σημαντική αναβάθμιση εντοπίζεται στον κινητήρα, που φυσικά είναι ο ίδιος 4λιτρος bi-turbo των Γερμανών. Πιο συγκεκριμένα, στις απλές GT η ισχύς του έχει ανέβει κατά 14 ίππους φτάνοντας πλέον τους 476ίππους, ενώ στην GT S, το κέρδος ανέρχεται στους 12 ίππους, μιας και συνολικά η ισχύς σκαρφαλώνει στους 522 ίππους._X.A.