Η νέα ναυαρχίδα της Lexus περνά αισίως στην πέμπτη κατά σειρά γενιά της.
Το νέο Lexus LS, που αποκαλύφθηκε στο Ντιτρόιτ, βασίζεται στο δάπεδο GA-L που γνωρίσαμε στο LC 500 Coupe διαθέτοντας στη φρέσκια αυτή εκδοχή του χαμηλότερο κέντρο βάρους και συνολικό ύψος, αλλά και φαρδύτερα μετατρόχια. Για ευνόητους ασφαλώς λόγους. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το νέο LS αποτελεί τον «παγκόσμιο πολίτη της Lexus», καθώς θα διατίθεται σε περισσότερες από 90 χώρες αποτελώντας ουσιαστικά τον τεχνολογικό και σχεδιαστικό… καθρέπτη της μάρκας.
Αισθητικά, το εμπρός μέρος είναι γνώριμο, αφού οι βασικές «αρχές» προέρχονται από το νέο σπορ κουπέ της εταιρείας. Το πλαινό τμήμα του είναι εμφανώς πιο «λεπτεπίλεπτο» και δυναμικό από εκείνο της απελθούσης γενιάς. Το μήκος του αμαξώματος είναι μεγαλύτερο από 5,2 μ., το πλάτος είναι ακριβώς 1,9 μ. και το ύψος δεν υπερβαίνει το 1,5 μ., αριθμοί που τοποθετούν το νέο LS στα «επίπεδα» της επιμηκυμένης εκδοχής της σειράς 7 της BMW.
Η Lexus φαίνεται να έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στα δυναμικά χαρακτηριστικά της κατασκευής «πατώντας» στο νέο, πιο ελαφρύ και πιο άκαμπτο δάπεδο στο οποίο βασίζεται το νέο LS. Πέραν τούτου, η ναυαρχίδα της εταιρείας είναι εφοδιασμένη με το σύστημα Vehicle Dynamics Integrated Management, το οποίο επενεργεί στα φρένα, στο σύστημα διεύθυνσης, στον κινητήρα και την ανάρτηση. Στην τελευταία ξεχωρίζουν οι «ενεργές» αντιστρεπτικές δοκοί καθώς και το Dynamic Handling System, που αφορά στο σύστημα τετραδιύθυνσης του οχήματος.
Την κίνηση στο νέο Lexus LS προσφέρει ένας ολοκαίνουργιος V6 κινητήρας twin-turbo, ο οποίος έχει χωρητικότητα 3,5 λίτρα και απόδοση 420 ίππων. Εξίσου εντυπωσιακή ασφαλώς είναι και η μέγιστη τιμή των 600 Nm που επιτυγχάνει ο νέος V6. Οι καινοτομίες όμως δεν περιορίζονται στον κινητήρα, μιας και ο τελευταίος θα συνεργάζεται κατ’ αποκλειστικότητα μ' ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 10 σχέσεις._Χ.Α.