top icon
Επικαιρότητα

Μπόνους 1 εκ. € στον Carlos Tavares λόγω Opel

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της PSA θα αυξήσει τις ετήσιες απολαβές του κατά 1 εκ. € χάρη στην επιτυχή «απορρόφηση» της Opel στους κόλπους του γαλλικού ομίλου και την εκπόνηση του αναπτυξιακού πλάνου PACE για λογαριασμό της γερμανικής εταιρείας.

Η απόφαση για την απονομή μπόνους ύψους 1 εκ. € στον Carlos Tavares αναμένεται να επικυρωθεί κατά την καθιερωμένη ετήσια σύσκεψη των μετόχων του ομίλου PSA που φέτος θα πραγματοποιηθεί στις 24 Απριλίου. Ο επικεφαλής δε των οικονομικών υπηρεσιών του ομίλου, Jean-Baptiste de Chatillon, αναμένεται να δει και αυτός, για τους ίδιους ακριβώς λόγους, τις συνολικές αποδοχές του για το 2017 να αυξάνονται κατά 500.000 €. Όπως αναφέρεται στη σχετική εισήγηση, οι επιπρόσθετες αυτές αμοιβές απονέμονται στα δύο στελέχη κυρίως για την «αποφασιστική συμβολή τους στην επίτευξη ενός εξαιρετικού γεγονότος για το Groupe PSA κατά την περίοδο αυτή, την ανάπτυξη δηλαδή του σχεδίου ανάκαμψης PACE για την Opel-Vauxhall σε μόλις 100 ημέρες».

Διαβάστε επίσης: Κέρδη ρεκόρ για το Groupe PSA το 2017

Παρά το εν λόγω μπόνους όμως, το οποίο θα ανεβάσει τις συνολικές απολαβές του Carlos Tavares στα 8,2 εκ. $ για το 2017, ο Πορτογάλος μάνατζερ  δεν θα είναι ο πιο καλοπληρωμένος CEO της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, με τον Carlos Ghosn του Renault Group να συγκεντρώνει 8,6 εκ. $ (στοιχεία 2016), τον Herald Krueger του BMW Group 9,3 εκ. $ (2016), τον Sergio Marchionne της FCA 12 εκ. $ (2017), τον Matthias Muller του VW Group 12,3 εκ. $ (2017), τον Dieter Zetsche της Daimler 16 εκ. $ (2017), τον Jim Hackett της Ford Motor 17 εκ. $ (2017) και την Mary Barra της GM 23 εκ. $ (2016).

Διαβάστε επίσης: Τα μελλοντικά μοντέλα της Opel θα χρησιμοποιούν κινητήρες και πλατφόρμες της PSA

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με το σχέδια ανάκαμψης PACE που έχει από τον περασμένο Νοέμβριο καταθέσει ο Carlos Tavares και οι συνεργάτες του για λογαριασμό της Opel, οι στόχοι που έχουν τεθεί είναι πολλαπλοί. Πρώτος είναι η δημιουργία θετικών ταμειακών ροών, καθώς και ενός περιθωρίου λειτουργικού κέρδους της τάξης του 2% έως το 2020. Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες του ομίλου PSA θέλουν η παραγωγή της Opel να σταθεροποιηθεί στις 800.000 μονάδες σε ετήσια, ενώ στα… ζητούμενα είναι και η ανεύρεση συνεργιών που θα εξοικονομήσουν στη γερμανική εταιρεία περί τα 1,1 δις €. Στο αναπτυξιακό πλάνο PACE προβλέπεται επίσης η μείωση του κατασκευαστικού κόστους ανά μονάδα κατά 700 €, η βελτίωση της τιμολογιακής πολιτικής των μοντέλων της καθώς η μείωση των πωλήσεων σε κατηγορίες με περιορισμένο περιθώριο κέρδους._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ