top icon
Επικαιρότητα

Mitsubishi Concept XR-PHEV

Το Concept XR-PHEV κάνει την πρώτη του ευρωπαϊκή εμφάνιση στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης και φέρνει την plug-in υβριδική, ηλεκτρική τεχνολογία του στην καρδιά της αγοράς.

Το Concept XR-PHEV (X (cross) αποκαλύφθηκε πέρσι το Νοέμβριο στην 43η Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο και είναι η επόμενη γενιά crossover μικρομεσαίας κατηγορίας. Χρησιμοποιεί το plug-in υβριδικό, ηλεκτρικό σύστημα κίνησης (PHEV) της Mitsubishi Motors σε διάταξη εμπρόσθιας κίνησης (FWD) συνδυάζοντας τη λειτουργικότητα ενός SUV με σπορ coupe σχεδίαση. Πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του ήταν το σώμα ενός αθλητή στίβου. Το Concept XR-PHEV χρησιμοποιεί ηλιακά πάνελ ενσωματωμένα στην οροφή που χρησιμοποιούνται για τη φόρτιση της μπαταρίας των περιφερειακών συστημάτων, ενώ η αεροτομή μεταβλητής γωνίας στο πίσω τμήμα της οροφής προσαρμόζεται στις οδηγικές συνθήκες. Υιοθετεί τη νέα οπτική ταυτότητα της μάρκας, που σταδιακά θα χρησιμοποιηθεί σε όλα τα μελλοντικά crossover και SUV της Mitsubishi.

Το Concept XR-PHEV χρησιμοποιεί ένα ελαφρύ και υψηλής απόδοσης σύστημα front-wheel drive PHEV που προέρχεται από το ήδη δοκιμασμένο και επιτυχημένο Outlander PHEV. Στη νέα διάταξη, το σύστημα κίνησης PHEV της Mitsubishi Motors αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο, σε σειρά, 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.1 λίτρων, έναν ελαφρύ, συμπαγή και ισχυρό ηλεκτροκινητήρα (αντί των δύο μοτέρ του Outlander PHEV) με υψηλής απόδοσης μετατροπέα τάσης (inverter) μπροστά και μπαταρία υψηλής χωρητικότητας κάτω από το πάτωμα. Ο μετατροπέας τάσης αυξάνει την ισχύ και απόδοση του μοτέρ και της γεννήτριας.

Η χρήση ενός συστήματος FWD PHEV χωρίς μοτέρ πίσω μειώνει το βάρος και τις απώλειες τριβών, ενώ προσφέρει βελτιώσεις στην οικονομία καυσίμου και ηλεκτρισμού, κάτι που εκτιμούν ιδιαίτερα αγοραστές πιο προσιτών, μικρότερων οχημάτων της κατηγορίας C όπως το Concept XR-PHEV μήκους 4.37 m. Από το στάνταρ πρόγραμμα της αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας EV, το σύστημα κίνησης του Concept XR PHEV επιλέγει αυτόματα ένα από τα δύο πρόσθετα προγράμματα οδήγησης –Series Hybrid και Parallel Hybrid – αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις οδηγικές συνθήκες και την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας, όπως και στο Outlander PHEV.


Αντίστοιχα, η ηλεκτροκίνηση EV στο 100% επιτυγχάνεται με τη χρήση των προγραμμάτων Battery Charge Mode ή Battery Save Mode. Το Concept XR-PHEV εφοδιάζεται επίσης με παροχή 100V AC με ικανότητα μέχρι 1500 watt. Το σύστημα μπορεί να προσφέρει ηλεκτρισμό κατάλληλο για την τροφοδοσία ηλεκτρικών συσκευών για μία ολόκληρη μέρα μόνο μέσω της μπαταρίας, ή για 10 ημέρες όταν ο κινητήρας χρησιμοποιείται για την φόρτισή της.

ΜxΠxΥ: 4370/1870/1570 mm
Θέσεις: 4

Οικονομία καυσίμου: 28 km/l
Αυτονομία ηλεκτροκίνησης: 85 km

Μεγ. Ισχύς: 100 kW

Καύσιμο: Βενζίνη

Ηλεκτροκινητήρας μεγ. ισχύς: 120 kW

Μπαταρία χωρητικότητα: 14.0 kWh

Μετάδοση: 2WD

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ