Η ιαπωνική εταιρεία φέρεται πως ετοιμάζει ένα νέο σπορ κουπέ μοντέλο μικρότερο της GT86. Με κίνηση στους πίσω τροχούς, ασφαλώς!
Η επιτυχία αλλά και ευρύτερα η ανταπόκριση του κοινού στην GT86, το αυτοκίνητο που προέκυψε μετά και τη συνεργασία της Toyota με την Subaru, φαίνεται πως αναθέρμανε το ενδιαφέρον της πρώτης όσον αφορά στην παρουσία της στην κατηγορία των σπορ κουπέ κατασκευών. Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, οι Ιάπωνες σχεδιάζουν το επόμενο… χτύπημά τους εντάσσοντας στη γκάμα τους ένα ακόμα πισωκίνητο κουπέ, μικρότερο όμως της GT86, αλλά με ανάλογη φιλοσοφία.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως το πρωτότυπο μοντέλο με την κωδική ονομασία 69DZ και τις 2+2 θέσεις, έχει ήδη «γεννηθεί» με απόλυτη μυστικότητα στις εγκαταστάσεις των Ιαπώνων έχοντας σαφείς σχεδιαστικές επιρροές από το Toyota Sports 800 του 1965.
Όπως όλα δείχνουν, λοιπόν, σε συνδυασμό με την επερχόμενη «αναβίωση» της Supra, οι ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρείας στοχεύουν στο να διαθέτουν στις… τάξεις τους στο εγγύς μέλλον όχι ένα ή δύο, αλλά τρία ανταγωνιστικά κουπέ μοντέλα για όλες τις απαιτήσεις και βαλάντια.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη, όλες οι ενδείξεις συγκλίνουν πως κάτω από το εμπρός καπό θα «ζει» ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας με απόδοση κοντά στους 130 ίππους, ενώ εξίσου πιθανό είναι να δούμε και κάποιο υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο από τη νέα γενιά κινητήρων της Toyota. Σε κάθε περίπτωση, πέραν του 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ο αγοραστής θα έχει τη δυνατότητα να επιλέξει εναλλακτικά ένα αυτόματο «6άρι». Κλείνοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως όλες οι πληροφορίες «δείχνουν» πως θα πρόκειται για ένα κουπέ με διαστάσεις ανάλογες με εκείνες του Mazda MX-5 και βάρος που δεν θα υπερβαίνει τα 1.000 κιλά._Χ.Α.