top icon
Επικαιρότητα

Μικρή ανανέωση για τη Mercedes SLK

Αλλαγές σε κινητήρες και μετάδοση για το καταξιωμένο roadster της γερμανικής εταιρείας.

Αλλαγές σε κινητήρες και μετάδοση για το καταξιωμένο roadster της γερμανικής εταιρείας.

Και όλα αυτά, μόλις ένα χρόνο πριν την αντικατάστση του μοντέλου με ένα εντελώς νέο, που πλέον θα μετονομαστεί από SLK σε SLC. Πιο συγκεκριμένα, κάτω από το καπό της έκδοσης 250d, που μέχρι πρότινος ήταν γνωστή ως 250 CDi, ο γνωστός 4κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 2.143 κ.εκ. εξακολουθεί να αποδίδει 204 ίππους και ροπή 500 Nm καταναλώνοντας όμως πλέον κατά μέσο όρο 4,4 λιτ./100 χλμ., τιμή μειωμένη κατά 10% σε σχέση με το παρελθόν. Σε ότι αφορά την έκδοση… έκκινησης του μοντέλου, τη γνωστή μας SLK 200, o 1.800άρης βενζινοκινητήρας με το σύστημα άμεσου ψεκασμού τρίτης γενιάς της γερμανικής εταιρείας αποδίδει χάρη στις επεμεβάσεις των μηχανικών της, ροπή 30 επιπλέον Nm (300 στο σύνοιλο), αλλά την ίδια ακριβώς ισχύ, δηλαδή 184 ίππους. Επίσης, η έκδοση βενζίνης με τον κωδικό «250» αντικαθίσταται από την «300», η οποία κινείται από τον ολοκαίνουργιο 2λιτρο κινητήρα τούρμπο της Mercedes, ο οποίος αποδίδει 245 ίππους και ροπή 370 Nm, τιμές αυξημένες κατά 41 ίππους και 60 Nm σε σχέση με το παρελθόν.

Αλλαγές όμως έχουμε και στα επιμέρους συστήματα μετάδοσης. Αναλυτικά, η SLK 200 διαθέτει πλέον ένα ολοκαίνουργιο χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων με βελτιωμένη αίσθηση, ενώ οι SLK 300 και 250d διαθέτουν ένα νέο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που φέρει την ονομασία 9G-Tronic. Το τελευταίο διατίθεται προαιρετικά και στην SLK 200. Για τις SLK 350 και 55 AMG, οι ιθύνοντες της Mercedes «πρόσθεσαν» το γνωστό σύστημα Start&Stop, προκειμένου οι κινητήρες τους (ίδιοι με το παρελθόν) να πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6._X.A. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ