Ο Πορτογάλος αναβάτης της KTM Tech 3 πήρε ως έπαθλο για την χθεσινή του νίκη στο MotoGP στο GP Στυρίας, μια BMW M4.
Αυτή είναι η πρώτη φορά στη μακρόχρονη συνεργασία της BMW M με το MotoGP που ο νικητής ενός αγώνα «φεύγει» με έπαθλο τα κλειδιά ενός ολοκαίνουργιου αυτοκινήτου του Βαυαρού κατασκευαστή. Για την περίσταση, πρόκειται για τη νέα BMW M4, την οποία πήρε ο Miguel Oliveira, ο Πορτογάλος αναβάτης της KTM Tech 3, ο οποίος χθες πήρε με εντυπωσιακό τρόπο τη νίκη και την καρό σημαία του τερματισμού στο Red Bull Ring της Αυστρίας, στον 5ο αγώνα του πρωταθλήματος MotoGP και στον 900ό στην ιστορία του θεσμού στη μεγάλη κατηγορία.
Η BMW Μ ήταν ο βασικός χορηγός ονομασίας του εν λόγω αγώνα – του BMW M Grand Prix of Styria.
Η νέα BMW M4 δεν έχει ακόμα αποκαλυφθεί επίσημα, εξ ου και κάπως οι… περίεργοι για αυτοκίνητο παραγωγής εξωτερικοί χρωματισμοί του οχήματος που χθες έδωσε για πρώτη φορά το «παρών» στην Αυστρία.
Η νέα BMW M4 θα κινείται από μια νέα εκδοχή του 3λιτρου bi-turbo κινητήρα της BMW Μ με τον κωδικό S58, ο οποίος θα αποδίδει 480 ίππους στη βασική εκδοχή του και 510 ίππους στην Competition. Αν μη τι άλλο, το βασικό τεχνολογικό highlight της 6κύλινδρης M TwinPower Turbo μονάδας είναι το σύστημα ψύξης με νερό που είδαμε στη Μ4 GTS – μία διάταξη με πρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα στα… κανονικά, στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, τα οποία συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή.
Σημαντική είδηση αποτελεί η παρουσία ενός χειροκίνητου κιβωτίου με 6 σχέσεις για την έκδοση των 480 ίππων (σ.σ.: κάτι αντίστοιχο θα συμβεί και με τη 4θυρη έκδοση), την ώρα που η δυνατότερη των 510 ίππων και 650 Nm θα συνδυάζει τον 3λιτρο M TwinPower Turbo κινητήρα με το αυτόματο Μ Steptronic κιβώτιο, με 8 σχέσεις, μετατροπέα ροπής και σύστημα Drivelogic. Σε μεταγενέστερο μάλιστα χρόνο, οι εκδόσεις Competition θα συνδυάζονται εναλλακτικά και για πρώτη φορά στην ιστορία των δύο μοντέλων με το γνωστό, από την Μ5, σύστημα τετρακίνησης Μ xDrive, το οποίο θα διαθέτει και λειτουργία 2WD.
BMW M8 Gran Coupe, το νέο safety car του MotoGP
Η BMW πραγματοποίησε μια ακόμα πρεμιέρα στην Αυστρία παρουσιάζοντας το νέο Αυτοκίνητο Ασφαλείας του MotoGP: τη νέα M8 Gran Coupe. Το 4θεσιο και 4πορτο μοντέλο του Γερμανού κατασκευαστή βασίζεται στην έκδοση Competition με τον V8 κινητήρα να αποδίδει 625 ίππους – χάρη και στην παρουσία του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,2 δλ.
Ειδικά για την περίσταση, η Μ8 Gran Coupe MotoGP Safety Car διαθέτει πληθώρα στοιχείων και αξεσουάρ που φέρουν την υπογραφή της BMW M Performance, όπως το εμπρός καπό, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, η εμπρός γρίλια και η πίσω αεροτομή που είναι κατασκευασμένα από carbon. Εμπρός εισαγωγές αέρα και το splitter είναι κατασκευασμένα στο χέρι, ενώ στο εσωτερικό τα σπορ καθίσματα της Recaro παρέχουν την τέλεια στήριξη στο σώμα του οδηγού.