Λίγο πριν την έλευση των Χριστουγέννων, η Alfa Romeo παρέδωσε στον Φινλανδό Πρωταθλητή, το αυτοκίνητο που διάλεξε για τις καθημερινές του μετακινήσεις, μια Stelvio Veloce 2.0 Turbo χρώματος Rosso Alfa.
Στο τέλος της φετινής σαιζόν της F1 και λίγο πριν από τα Χριστούγεννα, η Alfa Romeo παρέδωσε στον Kimi Räikkönen μια Stelvio 2.0 Turbo, που ο ίδιος ο Φινλανδός Πρωταθλητής επέλεξε στο χρώμα Rosso Alfa και στην έκδοση Veloce. Το νέο αυτοκίνητο του Räikkönen θα τον συνοδεύει μακριά από τις πίστες, όπου μαζί με την οικογένεια του θα απολαμβάνουν τον οδηγικό χαρακτήρα του μοντέλου, αλλά και την ασφάλεια που παρέχει το σύστημα τετρακίνησης Q4.
Ένας λασπωμένος χωματόδρομος, μια χιονισμένη ευθεία, ή και μια στροφή γεμάτη νερά, αποτελούν καθημερινές προκλήσεις για τους οδηγούς στις Σκανδιναβικές χώρες. Η δύναμη και η ευελιξία της Alfa Romeo Stelvio, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να αντιμετωπίσει αυτές τις καταστάσεις και ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Kimi Räikkönen μπορεί να στηρίζεται στο πρωτοποριακό σύστημα Q4 κάθε στιγμή. Προσφέροντας όλα τα πλεονεκτήματα της πίσω κίνησης, το σύστημα Q4 εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, οδηγική απόλαυση, ενώ την ίδια στιγμή είναι έτοιμο για να βοηθήσει τον οδηγό σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Καρδιά του συστήματος αποτελεί το ενεργό σύστημα κατανομής της ροπής (ATC), το οποίο αναλύει σε πραγματικό χρόνο τα επίπεδα πρόσφυσης, αλλά και τις απαιτήσεις του οδηγού ώστε να διασφαλίσει τη βέλτιστη επίδοση. Αν απαιτηθεί, μέχρι και το 50% της ροπής του κινητήρα μπορεί να μεταφερθεί σε λιγότερο από 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου στους εμπρός τροχούς, μέσω ενός εξαιρετικά συμπαγούς και με χαμηλό βάρος εμπρός διαφορικού. Η κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες μεταβάλλεται συνεχώς με απόλυτη ακρίβεια σύμφωνα με τις συνθήκες του οδοστρώματος και τις εντολές του οδηγού.
Με αυτό τον τρόπο, ο Kimi Räikkönen μπορεί να οδηγήσει την Stelvio Veloce 2.0 Turbo με τον ρυθμό που επιθυμεί ακόμα και στις πλέον δύσκολες συνθήκες που μπορεί να βρει στη χώρα του. Παράλληλα το επίπεδο εξοπλισμού Veloce εκτός από το σπορ χαρακτήρα, του εξασφαλίζει μοναδικό στιλ, πλούσιο εξοπλισμό και σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, σε περίπτωση που ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής θελήσει μια πιο χαλαρή εμπειρία οδήγησης. Δελτίο Τύπου