Η Volvo ετοιμάζεται να παρουσιάσει μέσα στην τρέχουσα χρονιά την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του XC40.
Η προσθήκη μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης με μπαταρία στη γκάμα του XC40 αποτελεί για τη Volvo ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη του δεδηλωμένου στόχου της που θέλει τα αυτοκίνητα του είδους να αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων της φίρμας μέχρι το 2025.
Το XC40, που αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το τέλος του έτους, θα είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο για τη Volvo και συνάμα το δεύτερο στο Volvo Car Group μετά την πρεμιέρα του Polestar 2 στα τέλη του περασμένου Φεβρουαρίου.
Και τα δύο αυτά μοντέλα κάνουν χρήση της πλατφόρμας Compact Modular Architecture (CMA) που ανέπτυξε η Volvo με την κινεζική Geely. Σε αυτή βασίζονται επίσης τα μοντέλα «01», «02» και «03» της κινεζικής Lynk & CO, η οποία υπάγεται στον όμιλο Geely.
Θυμίζουμε πως τον περασμένο μήνα η Volvo ανακοίνωσε ότι το XC40 θα έχει μεταξύ άλλων μοντέλων της γκάμας δύο plug-in υβριδικές επιλογές, ξεκινώντας με την T5 Twin Engine η οποία θα προηγηθεί της T4 Twin Engine.
Ο CEO της Volvo, Hakan Samuelsson, έχει δηλώσει ότι αναμένει τα plug-in υβριδικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν έως και το 25% των παγκόσμιων πωλήσεων τα προσεχή χρόνια. Επί του παρόντος, το 10% με 15% των παγκόσμιων πωλήσεων της Volvo απαρτίζεται από plug-in υβριδικές εκδόσεις._Χ.Α.