Με περισσότερα από 200 εκατ. ευρώ πρέπει να επιδοτηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς η τεράστια μείωση του επιβατικού κοινού εξαιτίας του κορονοϊού δεν γίνεται να αντιμετωπιστεί διαφορετικά.
Δυσοίωνες είναι οι εκτιμήσεις για την οικονομική ζημιά που προκλήθηκε εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αφού αναμένεται πως η βοήθεια που θα τους δοθεί θα αγγίξει τα 200 εκατ. ευρώ. Το 2019 η τακτική επιδότηση των συγκοινωνιών έφτασε τα 100 εκ. ευρώ, στα οποία προστέθηκαν έκτακτα άλλα 70 εκατ. ευρώ για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ. Επιπλέον, στη χρονιά που διανύουμε οικονομική στήριξη θα απαιτηθεί και για τα μέσα σταθερής τροχιάς (τραμ, μετρό, ηλεκτρικός), που εδώ και έξι χρόνια λειτουργούσαν χωρίς κρατική στήριξη. Πριν την επέλαση του κορονοϊού για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ είχε υπολογιστεί στήριξη ύψους 85 εκατ. ευρώ, ενώ εννέα εκατ. ευρώ θα απαιτούνταν για τα μέσα σταθερής τροχίας. Όμως, ο Covid-19 ανέτρεψε αυτό το σκηνικό.
Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λειτουργούν αυτές τις ημέρες με μόλις το 10% του επιβατικού κοινού της προ υγειονομικής κρίσης εποχής, ενώ το δίμηνο Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2020 ο ΟΑΣΑ παρουσίαζε έσοδα 10% μεγαλύτερα από το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Γενικότερα, οι συγκοινωνίες δέχονται ισχυρό χτύπημα από την μείωση της επιβατικής κίνησης που βλάπτει τα έσοδα των οργανισμών, τα οποία είχαν αρχίσει να συνέρχονται με την χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.