top icon
Επικαιρότητα

Μερική αποκάλυψη της σειράς 1 Μ coupe!

Με μερικές νέες, καμουφλαρισμένες φωτογραφίες, που αποκαλύπτουν ένα τμήμα μόνο των εξωτερικών επιφανειών του αυτοκινήτου, η BMW δημιουργεί το απαραίτητο… κλίμα αγωνίας λίγες μόλις μέρες πριν την επίσημη αποκάλυψη της έκδοσης Μ της σειράς 1 coupe.

Με μερικές νέες, καμουφλαρισμένες φωτογραφίες, που αποκαλύπτουν ένα τμήμα μόνο των εξωτερικών επιφανειών του αυτοκινήτου, η BMW δημιουργεί το απαραίτητο… κλίμα αγωνίας λίγες μόλις μέρες πριν την επίσημη αποκάλυψη της έκδοσης Μ της σειράς 1 coupe.
 
Όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, πρόκειται για την κορυφαία έκδοση Μ της σειράς 1 coupe, η οποία και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο περιθώριο της παρουσίασης της BMW M3 GTS. Στον αισθητικό τομέα, τα στοιχεία που αναμένεται να διαφοροποιούν τη συγκεκριμένη έκδοση σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια της αναμένονται να είναι οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, οι εντυπωσιακοί τροχοί με τα αναβαθμισμένα σε απόδοση και προδιαγραφές φρένα, τα φαρδύτερα φτερά, καθώς βέβαια και η πιο αθλητική και… άγρια διαμόρφωση του εμπρός μέρους (βλ. νέος προφυλακτήρας με μεγαλύτερες και διαφορετικές εισαγωγές αέρα).
 
Στον τεχνικό τομέα, οι Βαυαροί δεν έχουν ακόμα προβεί σε επίσημες ανακοινώσεις, Παρ’ όλα αυτά όμως, θεωρείται σχεδόν βέβαια πως η πισωκίνητη έκδοση Μ της σειράς 1 θα φιλοξενεί κάτω από το καπό της τον 6κύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της μάρκας, ο οποίος έχει χωρητικότητα 3,0 λίτρων, με ένα όμως αντί για δύο τούρμπο, αποδίδοντας ισχύ που θα κυμαίνεται κοντά στους 350 ίππους. Οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως ο 6κύλινδρος θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και όχι με το «διπλόδισκο» κιβώτιο της BMW, το οποίο, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της, δεν ταιριάζει στον έντονα σπορτίφ χαρακτήρα της κατασκευής. Το όλο αυτό «πακέτο» αναμένεται να εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο πολύ κοντά στα 4,5 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα. Όπως είναι αναμενόμενο, διαφορετικές θα είναι η ρυθμίσεις στην ανάρτηση, ενώ για την καλύτερη διαχείριση της ισχύος στις στροφές, στη μετάδοση αναμένεται να… προστεθεί και ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Όλα τα παραπάνω δεν μένουν παρά να επιβεβαιωθούν τις προσεχείς μέρες, μιας και όλα δείχνουν ότι η συγκεκριμένη έκδοση του μοντέλου θα πραγματοποιήσει τελικά το ντεμπούτο της στην επερχόμενη Έκθεση του Παρισιού και όχι προς τα τέλη της χρονιάς, όπως αρχικά υπολόγιζαν οι ιθύνοντες της γερμανικής φίρμας. _Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ