Το γερμανικό hyper-car αντλεί την τεχνογνωσία του από το μονοθέσιο της Mercedes F1. Και όχι μόνο.
Το Project One είναι σίγουρα ένα από τα πλέον μεγαλεπήβολα εγχειρήματα της Mercedes, μιας και πρόκειται για μια εξειδικευμένη κατασκευή η οποία αντλεί την τεχνογνωσία της από την F1. Σύμφωνα με τις νεότερες «διαρροές», η υπερ-κατασκευή των 2,3 εκ. ευρώ και των μόλις 275 αντιτύπων, που φυσικά έχουν ήδη πουληθεί πριν καν οι τροχοί τους πατήσουν στην άσφαλτο, θα κινείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1.600άρη V6 κινητήρα που παρείχε την κίνηση στην W06, στο μονοθέσιο του Lewis Hamilton δηλαδή του 2015, διαθέτοντας θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 43%. Σε σχέση με τον «ορίτζιναλ» V6, διαθέτει νέο στροφαλοφόρο, διαφορετικά πιστόνια αλλά και ηλεκτρονικά που είναι «προσαρμοσμένα» στις ανάγκες της… καθημερινής χρήσης.
Ο 1.600άρης, ο οποίος, όπως χαρακτηριστικά είχε δηλώσει στο παρελθόν ο Tobias Moers, θα απαιτεί πλήρη ανακατασκευή κάθε 50.000 χλμ.(!), θα έχει όριο περιστροφής τις 13.500 σ.α.λ. και ρελαντί τις… 4.000 σ.α.λ. Θα συνεργάζεται στενά δε όχι με έναν, αλλά με δύο ηλεκτροκινητήρες, με τον πρώτο να αποδίδει 107 ίππους έχοντας ως στόχο τη διαρκή ενεργοποίηση των τούρμπο και τον δεύτερο, ο οποίος θα είναι «ενσωματωμένος» στο στρόφαλο, ισχύ 161 ίππων. Συν τοις άλλοις, το «παρών» θα δίνουν δύο ακόμα ανεξάρτητοι ηλεκτροκινητήρες –ένας για κάθε άξονα- παρέχοντας αυτονομία κοντά στα 25 χλμ.
Το βάρος των μπαταριών, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν θα υπερβαίνει τα 100 κιλά. Συνολικά, οι κινητήριες μονάδες μαζί με τους συσσωρευτές ενέργειας αναμένεται να ζυγίζουν 420 κιλά, ενώ άγνωστη παραμένει η τελική ένδειξη της ζυγαριάς για το σύνολο της γερμανικής κατασκευής. Ωστόσο, μη επιβεβαιωμένες πηγές, κάνουν λόγο πως το Project One δεν θα ζυγίζει περισσότερα από 1.315 κιλά.
Συνολικά, η ισχύς όλων των παραπάνω μονάδων θα υπερβαίνει τους 1.000 ίππους. Ο θερμικός, πάντως, κινητήρας θα συνεργάζεται μ' ένα κιβώτιο μονού συμπλέκτη με 8 σχέσεις μετάδοσης.
Σύμφωνα με την Mercedes, όλα τα αντίτυπα θα έχουν παραδοθεί στους «εύρωστους» αλλά και τυχερούς ιδιοκτήτες τους το αργότερο έως τα τέλη του 2020. Αξίζει να αναφέρουμε πως η ιδιαίτερη αυτή κατασκευή θα μπορεί να κινηθεί νομίμως σε όλους τους δημόσιους δρόμους του πλανήτη μας, πλην εκείνων της Κίνας._Χ.Α.