Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου ένα πρωτότυπο, που πιθανά αποτελεί προπομπό ενός νέου μοντέλου, το οποίο θα είναι ο μελλοντικός αντίπαλος της BMW X6.
Η γερμανική εταιρεία παρουσιάζει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου ένα πρωτότυπο, που πιθανά αποτελεί προπομπό ενός νέου μοντέλου, το οποίο θα είναι ο μελλοντικός αντίπαλος της BMW X6. Το τετραθέσιο coupe με τη μεγάλη μάσκα παραπέμπει στο εμπρός μέρος στα νέα μοντέλα της γερμανικής εταιρείας, ενώ κυριαρχεί η χαμηλή και με έντονη κλίση οροφή. Πίσω ξεχωρίζουν το έντονα κεκλιμένο παρμπρίζ και τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα. Ο χειριστής του θα έχει στη διάθεσή του, μαζί με τον τρίλιτρο V6 των 333 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC PLUS, τέσσερα προγράμματα οδήγησης: COMFORT, SLIPPERY, SPORT, SPORT+, INDIVIDUAL. Το μοντέλο παραγωγής εκτιμάται ότι θα παρουσιαστεί το 2015. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα της ML-Class και θα κατασκευάζεται στην Tuscaloosa των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής. όπου και η ML.
ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Αμάξωμα τετραθέσιο coupe
Κινητήρας V6
Κυβισμός 2.996 κ.εκ.
Ισχύς 333 ίπποι στις 5.500 σ.α.λ.
Ροπή 480 Nm στις 1.400 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC PLUS
Μετάδοση κίνησης 4MATIC all-wheel drive
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος 4.935 χλστ.
Πλάτος 2.044 χλστ.
Ύψος 1.739 χλστ.
Μεταξόνιο 2.916 χλστ.
Μετατρόχιο εμπρός 1.683 χλστ.
Μετατρόχιο πίσω 1.768 χλστ.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Εμπρός 10J x 22 305/45 R 22
Πίσω 11J x 22 305/45 R 22