Η πρεμιέρα του νέου Skoda Octavia σε δύο χρόνια από σήμερα θα συνοδευτεί με την «εισαγωγή» υβριδικών μονάδων κίνησης.
Η επόμενη 3ετία αποτελεί μία καθοριστική περίοδο στην 123ετή ιστορία της Skoda καθώς σηματοδοτεί μία από τις μεγαλύτερες «στροφές» για τον κατασκευαστή από την Τσεχία που –θέλοντας και μη- αναμένεται να ασπαστεί το δόγμα της ηλεκτροκίνησης παρουσιάζοντας εννέα στο σύνολο νέα μοντέλα. Ανάμεσα σε αυτά είναι και το νέο Octavia, το… παραδοσιακό best seller μοντέλο της εταιρείας (σ.σ.: ήδη οι πωλήσεις του σε όλο τον κόσμο έχουν ξεπεράσει τις 6 εκ. μονάδες), το οποίο αισίως θα γυρίσει την τέταρτη κατά σειρά σελίδα στη σύγχρονη ιστορία του.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, το νέο Octavia θα «πατά» πάνω σε μια τροποποιημένη εκδοχή του δαπέδου MQB του ομίλου VW που θα παρέχει στην εταιρεία τη δυνατότητα εγκατάστασης υβριδικών –και μάλιστα plug-in- μονάδων κίνησης. Μολαταύτα, η Skoda, έχοντας στο πλευρό της τη «μαμά» VW, αναμένεται να συνεχίσει την επένδυσή της στους συμβατικούς κινητήρες παρουσιάζοντας για λογαριασμό του Octavia Mk4 μία βελτιωμένη εκδοχή του 1.5 TSI βενζινοκινητήρα, καθώς κι έναν νέο πετρελαιοκινητήρα της γενιάς TDI με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, ο οποίος θα παραλάβει τη σκυτάλη από τον αντίστοιχο 1.600άρη.
«To Skoda Octavia είναι ένα μοντέλο με μέλλον. Το νέο Octavia θα συνεχίζει να φαίνεται σαν σεντάν αυτοκίνητο, αν και θα είναι χάτσμπακ», δηλώνει στο βρετανικό Τύπο ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της εταιρείας, Alan Favey.
Πριν από το νέο Octavia, και συγκεκριμένα μέσα στο 2019, η Skoda αναμένεται να παρουσιάσει τον αντικαταστάτη του Rapid, που θα βασίζεται στο δάπεδο των νέων Seat Ibiza/VW Polo. Σε αυτό το δάπεδο θα βασιστεί και το μικρό SUV των Τσέχων που θα δούμε αμέσως μετά, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα φέρει την ονομασία Anuq ή Amiq._X.A.