top icon
Επικαιρότητα

Με τούρμπο κινητήρα το νέο Suzuki Swift Sport

Η νέα γενιά του «μικρού» GTi της Suzuki δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από την λογική του downsizing. Και κατ’ επέκταση, από τη λύση των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων.  

Μέσα στο 2017 (πιθανότατα προς τα τέλη του), οι Ιάπωνες θα προβούν στην παρουσίαση της κορυφαίας έκδοσης του νέου Suzuki Swift, ενός «αιχμηρού» πυραύλου… τσέπης, ο οποίος αναμένεται να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος της εταιρείας στη δημοφιλή αρένα των «μικρών» GTi μοντέλων. Κάτω από το καπό του, τη θέση του ατμοσφαιρικού κινητήρα των 1,6 λίτρων της προηγούμενης γενιάς, αναμένεται, σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, να πάρει ο 1.400αρης Boosterjet βενζινοκινητήρας του Vitara, ο οποίος θα αποδίδει, χάρη στις κατάλληλες επεμβάσεις των Ιαπώνων, μέγιστη ισχύ άνω των 140 ίππων. Αυξημένη πάνω από το άτυπο φράγμα των 220 Nm θα είναι ασφαλώς και η προσφερόμενη ροπή του

Όπως διαβεβαιώνουν οι άνθρωποι της Suzuki, η «στροφή» αυτή δεν αναμένεται να αλλοιώσει τον «fun to drive» χαρακτήρα του μοντέλου. Σε αυτό θα συμβάλει αποφασιστικά η πρόθεση των Ιαπώνων να διατηρήσουν το συνολικό βάρος του νέου Suzuki Swift Sport κοντά στα 1.000 μόλις κιλά. Πέραν τούτου, το ιαπωνικό GTi αναμένεται να διαθέτει αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, στα φρένα και στο σύστημα διεύθυνσης, τα οποία αναμένεται να ταιριάζουν… γάντι με τον νέο, για την οικογένεια Swift, Boosterjet κινητήρα.

Σχεδιαστικά, οι στιλίστες της εταιρείας αναμένεται να προσδώσουν στο κορυφαίο τους «μικρό» μια αρκούντως νεανική αισθητική, με τις χειρολαβές των πίσω θυρών να είναι «κρυμμένες» και τη μάσκα να υιοθετεί τις γνώριμες πλέον φόρμες που είδαμε στο Baleno.

Από το τελευταίο, οι ταπεινότερες εκδόσεις του νέου Swift αναμένεται να δανειστούν και τον 3κύλινδρο κινητήρα τούρμπο του 1,0 λίτρου._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ