Σε μια προσπάθεια διαφοροποίησης σε σχέση με το ένδοξο παρελθόν της, η νέα Toyota Supra θα λανσαριστεί σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα κάτω από την «ομπρέλα» του ονόματος Gazoo.
Αποτελώντας τον πιο «φρέσκο» καρπό της συνεργασίας των Ιαπώνων της Toyota με τους Βαυαρούς της BMW, η νέα Supra είναι σίγουρα ένα από τα πλέον… λαχταριστά νέα μοντέλα στην κατηγορία των σπορ κουπέ αυτοκινήτων που αναμένεται μέσα στους προσεχείς μήνες να δουν το φως της δημοσιότητας. Όπως είναι ήδη γνωστό, η νέα και «ανοιχτή» ασφαλώς Z4 θα είναι αυτή που πρώτη θα πατήσει και επίσημα τους τροχούς της στην άσφαλτο, και μάλιστα το αργότερο έως τα μέσα της επόμενης χρονιάς, με την ιαπωνική και κουπέ για την περίσταση εκδοχή να κάνει το ντεμπούτο της στα τέλη περίπου του 2018 και τα πρώτα εμπορικά της βήματα στις κατά τόπους αγορές στις αρχές του 2019.
Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, αλλά και δηλώσεις των δημιουργών της σε εκπροσώπους του βρετανικού τύπου, το νέο σπορ κουπέ των Ιαπώνων είναι πολύ πιθανό να μη θα φέρει τα σήματα της Toyota, όπως όλοι σχεδόν ανέμεναν, αλλά εκείνα της θυγατρικής και ανεξάρτητης «μπράντας», Gazoo. Της εταιρείας, με άλλα λόγια, που είναι υπεύθυνη τόσο για τις αγωνιστικές κατασκευές της Toyota, όσο και για τα επερχόμενα ή νυν «σκληροπυρηνικά» πολιτικά της μοντέλα.
«H Supra θα είναι από την Gazoo», φέρεται να δήλωσε με τον γνώριμο λακωνικό τρόπο των Ιαπώνων ο Shigeki Tomoyama, ο άνθρωπος που σήμερα είναι υπεύθυνος για τις σπορ κατασκευές της Toyota.
Και συμπλήρωσε:
«Το νέο μοντέλο πρέπει πρώτα να προσελκύσει τους ήδη υπάρχοντες ιδιοκτήτες του. Το παλιό μοντέλο είχε 6κύλινδρο εν σειρά κινητήρα, δύο τούρμπο και κίνηση στους πίσω τροχούς. Το νέο αυτοκίνητο πρέπει να έχει την ίδια φιλοσοφία».
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, ανάλογα με την έκδοση, το βάρος της νέας Gazzo Supra (ή μήπως της νέας Toyota Supra Gazoo;) δεν θα υπερβαίνει τα 1.500 κιλά, με τους κινητήρες, όπως πολλάκις έχε γραφτεί στο παρελθόν, να φέρουν την υπογραφή του BMW Group. Άγνωστο ωστόσο παραμένει αν αυτοί θα συνοδεύονται μόνο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ή και με χειροκίνητο, όπως «απαιτεί» η πλειοψηφία των οπαδών της μάρκας.
Βέβαια, σε αντίθεση, πρέπει να θεωρείται η παρουσία ενός high-tech υβριδικού συστήματος κίνησης στην κορυφαία από πλευράς απόδοσης έκδοση της νέας Supra, η οποία θα πλαισιώνει τις «απλές» 6κύλινδρες των 245 και 330 περίπου ίππων._Χ.Α.