X
Επικαιρότητα

Με κινητήρες turbo οι επόμενες Porsche 911!

Όπως όλα δείχνουν, με εξαίρεση την GT3, οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες αναμένεται πολύ σύντομα να αποτελέσουν παρελθόν για ένα από τα ιστορικότερα σπορ κουπέ της ιστορίας: την Porsche 911.

Όπως όλα δείχνουν, με εξαίρεση την GT3, οι ατμοσφαιρικοί κινητήρες αναμένεται πολύ σύντομα να αποτελέσουν παρελθόν για ένα από τα ιστορικότερα σπορ κουπέ της ιστορίας: την Porsche 911.

Η εποχή του downsizing έχει πλέον μπει για τα καλά στη σύγχρονη αυτοκινητική πραγματικότητα, όντας η λύση που έχει ήδη αρχίσει να επιφέρει σημαντικά επιτεύγματα στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα των αυτοκινήτων, χωρίς μάλιστα συμβιβασμούς, χάρη στην υιοθέτηση προηγμένων συστημάτων υπερτροφοδότησης, στην απόδοση. Έτσι, ακόμα και οι πλέον παραδοσιακοί οπαδοί των πολλών… κυβικών, αλλά και της «φυσικής» συνάμα αναπνοής, που συνήθως συνοδεύει τους κινητήρες που κινούν σπορ κατασκευές, έχουν αρχίσει να… ενδίδουν στη συγκεκριμένη τάση. Χαρακτηριστικό δείγμα γραφής, σύμφωνα με πληροφορίες έγκυρων βρετανικών μέσων, αποτελεί η Porsche και το μοντέλο-σήμα κατατεθέν της, η 911, η οποία αναμένεται να ανανεωθεί μέσα στην επόμενη χρονιά διαθέτοντας στην… πλάτη της μια ολοκαίνουργια γκάμα υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων.

Με εξαίρεση την GT3, ο κινητήρας της οποίας θα παραμείνει ατμοσφαιρικός, οι κλασσικές Carrera και Carrera S θα αποκτήσουν δύο νέα μηχανικά σύνολο με turbo. Πιο συγκεκριμένα, η μικρή Carrera θα είναι εφοδιασμένη με έναν 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,9 λίτρων (αντί για για 3,4 λίτρα), ο οποίος αναμένεται να αποδίδει περί τους 400 ίππους. Η ροπή του δε, θα υπερβαίνει τα 540 Nm. Όσον αφορά την Carrera S, αλλαγές στην χωρητικότητα δεν αναμένονται, με τον κυλινδρισμό να διατηρείται στα 3,8 λίτρων. Σε αντίθεση, χάρη στην προσθήκη turbo, η ισχύς… εκτοξεύεται στους 530 περίπου ίππους και η ροπή πάνω από τα 700 Nm. Το άτυπο φράγμα των 600 ίππων αναμένεται να ξεπεραστεί από την κορυφαία έκδοση Turbo._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!