Οι Γάλλοι ετοιμάζονται για την πρεμιέρα της έκδοσης Trophy-R του Megane RS που θα διαθέτει και κεραμικούς δίσκους.
Λιγότερο από 10 ημέρες έχουν περάσει από τότε που οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Renault Megane RS Trophy-R είδαν το φως της δημοσιότητας (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ) με τη νεότερη για την περίσταση… αποκάλυψη να αφορά στο σύστημα πέδησης του γαλλικού «χάτς» το οποίο θα διαθέτει, όπως φαίνεται και στις σχετικές φωτογραφίες, ένα αναβαθμισμένο σε προδιαγραφές σύστημα πέδησης που θα αποτελείται από carbon δίσκους. Προς το παρόν, δεν υπάρχει επιβεβαίωση αν οι τελευταίοι θα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης ή θα τοποθετούνται ως στοιχείο του πρόσθετου εξοπλισμού της. Μη επιβεβαιωμένες πληροφορίες κάνουν λόγο επίσης για αντίστοιχες επιλογές και στις ζάντες, με την εταιρεία Carbon Revolution να ετοιμάζει κάτι ανάλογο με αυτό που έχουμε δει στην περίπτωση των Ford GT και Shelby GT350.
Προς το παρόν, η Renault δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία που να αφορούν τις βασικές τεχνικές περγαμηνές του κορυφαίου μέλους της οικογένειας Megane RS. Ωστόσο, βέβαιο είναι πως ο γνωστός 1.800άρης κινητήρας των Γάλλων θα υπερβαίνει σε απόδοση τους 300 ίππους της έκδοσης Trophy προσεγγίζοντας τους 320. «Ανεβασμένη» πάνω από το άτυπο φράγμα των 420 Nm αναμένεται να είναι και η μέγιστη ροπή του. Θυμίζουμε ότι η έκδοση Trophy έχει τελική ταχύτητα των 260 χλμ./ώρα, ενώ για το τυπικό «0-100» απαιτούνται μόλις 5,7 δλ. Στα 3,1 δλ. είναι ο χρόνος που χρειάζεται η συγκεκριμένη έκδοση για την επιτάχυνση με 3η σχέση στο κιβώτιο από τα 80 έως τα 120 χλμ./ώρα και 24,8 δλ. για τα πρώτα 1.000 μ. Τέλος, άξιο αναφοράς είναι το γεγονός πως το απλό Trophy των 1.419 κιλών βασίζεται εν πολλοίς στην έκδοση Cup, και όχι στην Sport, του απλού Megane R.S. διαθέτοντας την πιο σφικτή εκδοχή της ανάρτησης των Γάλλων σε συνδυασμό με μπλοκέ διαφορικό τύπου Τόρσεν, με διαφορετικό για την περίσταση καλιμπράρισμα._X.A.