Η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε ότι τo όγδοης γενιάς VW Golf θα εφοδιάζεται μ’ ένα ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης των 48 Volt.
Τα ήπια υβριδικά συστήματα κίνησης αποτελούν σήμερα για την πλειοψηφία των κατασκευαστών ένα πρώτης τάξεως «αντίδοτο» απέναντι στις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων και συνάμα μία βιώσιμη εναλλακτική απέναντι στην πετρελαιοκίνηση, η οποία έχει για τα καλά πλέον μπει στο «στόχαστρο» κυβερνήσεων, θεσμών, αλλά και δραστήριων ανά την Ευρώπη περιβαλλοντικών οργανώσεων. Όντας μέσα στο ως άνω… ασφυκτικό αυτό πλαίσιο, η VW ανακοίνωσε σήμερα στο περιθώριο του Διεθνούς Τεχνολογικού Συμποσίου που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες στην πόλη της Βιέννης πως το νέο Golf VII θα εφοδιάζεται με μια ήπια υβριδική διάταξη, η οποία θα αποτελείται από συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με μία 48βολτη μπαταρία και μία γεννήτρια-μίζα με ιμάντα.
«Ο εξηλεκτρισμός των συμβατικών κινητήρων θα μας επιτρέψει να μειώσουμε περαιτέρω την κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων, αυξάνοντας παράλληλα τη δυναμική του αυτοκινήτου. Ξεκινάμε αυτή την εκστρατεία με το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο της VW μέχρι σήμερα -το Golf», δήλωσε χαρακτηριστικά το μέλος του Εποπτικού Συμβουλίου της εταιρείας, Frank Welsch.
Σύμφωνα με την VW, η μικρο-υβριδική τεχνολογία των 48 Volt αντιπροσωπεύει ένα νέο κεφάλαιο στο σχεδιασμό των κινητήρων της επιτρέποντας στους τελευταίους να λειτουργούν μ’ έναν σαφώς πιο οικονομικό τρόπο. Το 48βολτο αυτό σύστημα θα χρησιμοποιείται επιπλέον του γνωστού συστήματος των 12 Volt με την αρωγή καλωδίων μικρής διατομής, αλλά και μιας πλεξούδας χαμηλού βάρους επιτρέποντας την εξοικονόμηση σημαντικής ποσότητας ενέργειας μέσω της ανάκτησης της κατά την πέδηση και την αποθήκευσή της σε μπαταρία λιθίου. Το υψηλότερο, σε σχέση με την 12βολτη διάταξη, επίπεδο τάσης είναι αυτό που επιτρέπει την αξιοποίηση πολλών ακόμα λειτουργιών, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας μιας γεννήτριας-μίζας.
Η τελευταία εκτελεί συγχρόνως και χρέη ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα, που αυξάνει άμεσα την παροχή ροπής μέσω μιας «ηλεκτρικής ώθησης», όπως την αποκαλούν οι ιθύνοντες της VW. Με την ισχύ της γεννήτριας να μεταφέρεται μέσω ιμάντα, η όλη διάταξη εκκινεί συγχρόνως τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο οποίος θα μπορεί να απενεργοποιείται για εξοικονόμηση καυσίμου όταν τα αυτοκίνητο «ρολάρει» (λειτουργία coasting)._Χ.Α.