Η Ford βάζει τις τελικές πινελιές στην κορυφαία έκδοση του Focus RS.
Σύμφωνα με τον βρετανικό τύπο, ο οποίος επικαλείται πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό της Ford Performance, η έκδοση RS500 είναι καθ’ όλα έτοιμη αναμένοντας τη δεδομένη χρονική στιγμή την τελική έγκριση από τους ιθύνοντες της εταιρείας, προκειμένου, από την επόμενη κιόλας άνοιξη, να ενταχθεί στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της Ford ως μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής της «πολεμικής μηχανής» που ακούει στο όνομα Focus RS.
Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που αυτή τη στιγμή φαίνεται να απασχολεί (αλλά και να… φρενάρει) τους ανθρώπους της Ford προκειμένου να δώσουν το τελικό «ΟΚ», είναι η ο τρόπος που το νέο RS500 θα «ενσωματωθεί» στο εργοστάσιο παραγωγής της εταιρείας στην Κολωνία της Γερμανίας, ώστε να μην διαταραχτεί η υφιστάμενη κατασκευαστική ροή του.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, οι ιθύνοντες της Ford δεν σκοπεύουν να… αναπαραγάγουν το νέο RS500 σεπερισσότερα από 500 αντίτυπα.
Σε ότι αφορά στις τεχνικές περγαμηνές του μοντέλου, οι πρώτες «διαρροές» θέλουν τον γνωστό EcoBoost κινητήρα των 350 ίππων να αποδίδει –όπως συνέβη και στο παρελθόν- 15% μεγαλύτερη ισχύ, κάτι που σημαίνει πως η μέγιστη απόδοσή του «εύκολα» μπορεί να σκαρφαλώσει στους 400 ίππους. Σε ότι αφορά στη ροπή, οι άνθρωποι της Ford Performance φαίνεται να μην επιθυμούν την αύξηση της, καθώς αυτό θα σήμαινε, για λόγους αντοχής, «αναγκαστικές» επεμβάσεις στο γνώριμο από το απλό RS σύστημα μετάδοσης του αυτοκινήτου.
Ωστόσο, πολύ πιθανό είναι οι μηχανικοί της εταιρείας να επιχειρήσουν στο νέο RS500 την «προσαρμογή» ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου εμπρός διαφορικού, το οποίο, ως γνωστόν, δεν προκρίθηκε στο «απλό» RS.
Από εκεί και πέρα, πέρα από τις αναμενόμενες αισθητικές διαφοροποιήσεις (βλ. καπό με περισσότερους αεραγωγούς, μεγαλύτερη πίσω αεροτομή κοκ), το νέο RS500 θα εφοδιάζεται με τα ημι-σλικ ελαστικά Pilot Sport Cup 2 της Michelin και τροχούς 19 ιντσών._X.A.
Photo credits: Autocar