X
Επικαιρότητα

Με 330 ίππους το νέο Ford Focus RS!

Η Ford πρόκειται να παρουσιάσει σε δύο περίπου χρόνια από σήμερα την τρίτη κατά σειρά έκδοση RS του Focus με κινητήρα απόδοσης 330 ίππων.

Η Ford πρόκειται να παρουσιάσει σε δύο περίπου χρόνια από σήμερα την τρίτη κατά σειρά έκδοση RS του Focus με κινητήρα απόδοσης 330 ίππων.

Ύστερα από έντονο προβληματισμό των ιθυνόντων της Ford αναφορικά με το αν η ύπαρξη μιας ακόμα έκδοσης RS βασισμένης στο νέο Focus ταιριάζει στη φιλοσοφία «One Ford» (σ.σ.: πρόκειται για τη νέα στρατηγική-απόφαση της εταιρείας, που από εδώ και στο εξής θα αφορά στην κατασκευή μοντέλων που θα απευθύνονται στο σύνολο της παγκόσμιας αγοράς), το όλο project φαίνεται πως έχει ήδη πάρει σάρκα και οστά με τα πρώτα μάλιστα αυτοκίνητα να εξελίσσονται… εν κρυπτώ στις εγκαταστάσεις της Ford στο Μίσιγκαν των ΗΠΑ. Σύμφωνα με όσα μεταδίδουν έγκυρες βρετανικές πηγές του αυτοκινητικού Τύπου, οι άνθρωποι της Ford βλέπουν… φως πίσω από μια τέτοια κίνηση, κυρίως σε εμπορικό επίπεδο, μιας και το νέο Focus RS, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2016, δεν αναμένεται να «κόψει» πωλήσεις από την έκδοση ST, όντας ένα αυτοκίνητο που θα απευθύνεται σε ένα εντελώς διαφορετικό αγοραστικό κοινό. Προκειμένου να ξεπεραστούν οι όποιοι… ύφαλοι -άμεσα συνδεδεμένοι με το αυξημένο κόστος μιας τέτοιας έκδοσης- οι ιθύνοντες τις Ford φαίνεται να έχουν προβλέψει τις απαραίτητες «οικονομίες κλίμακας», μιας και το νέο Focus RS αναμένεται να κατασκευάζεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα «ταπεινά» Focus χρησιμοποιώντας μάλιστα πολλές από τις ήδη γνωστές τεχνολογίες της εταιρείας.


Ford Focus RS I

Όπως είναι για παράδειγμα, ο υπερτροφοδοτούμενος EcoBoost κινητήρας των 2,3 λίτρων, ο οποίος, αν και τοποθετημένος κατά το διαμήκη άξονα του αμαξώματος, κινεί ήδη ένα ακόμα «παγκόσμιο» σπορ μοντέλο της Ford: τη νέα Mustang. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, η συγκεκριμένη κινητήρια μονάδα, η οποία θα φιλοξενείται εγκατεστημένη εγκάρσια κάτω από το καπό του νέου Focus RS, θα αποδίδει 330 ίππους, όντας συγχρόνως 20% πιο οικονομική σε κατανάλωση σε σχέση με την 5κύλινδρη των 2,5 λίτρων, μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς με τη βοήθεια ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων και –φυσικά- μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Μάλιστα, προκειμένου να δημιουργήσουν το απόλυτο hot hatch της αγοράς σε επίπεδο οδικών χαρακτηριστικών, οι ιθύνοντες της Ford θα «φορούν» στο Ford Focus RS III τροχούς 19 ιντσών με «ειδικά» ελαστικά της Michelin, ενώ, σύμφωνα με τις έως τώρα ενδείξεις, η χρήση της κορυφαίας τεχνολογίας RevoKnuckle στην εμπρός ανάρτηση του αυτοκινήτου πρέπει να θεωρείται σχεδόν σίγουρη._Χ.Α.



Ford Focus RS II

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!