Ένα πρωτοποριακό προωθητικό πρόγραμμα από μια… προχωρημένη τεχνολογικά εταιρεία.
Αξιοποιώντας τη δυναμική του viral marketing, η αμερικάνικη εταιρεία εισάγει μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού μια μάλλον «ασυνήθιστη» καμπάνια προώθησης που αφορά στο 4θυρο μοντέλο της, Model S. Πιο συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε ο ίδιος ο CEO της μάρκας, Elon Musk, η Tesla προσφέρει έκπτωση 1.000 $ για την αγορά κάθε Model S σε κάθε νέο αγοραστή που θα ‘ρθει… συστημένος από έναν νυν ιδιοκτήτη του μοντέλου! Η αγορά του αυτοκινήτου θα γίνεται διαδικτυακά με την βοήθεια ενός ειδικού link που θα στέλνει σε κάθε νέο αγοραστή ο… παλιός. Συν τοις άλλοις, ο τελευταίος θα απολαμβάνει και αυτός με τη σειρά του μία ισόποση πίστωση-έκπτωση, την οποία θα μπορεί να αξιοποιήσει όποτε επιθυμεί, είτε για την πραγματοποίηση των τυποποιημένων συντηρήσεων του οχήματος του ή την αγορά έξτρα αξεσουάρ, είτε μελλοντικά για την αγορά ενός νέου Tesla. Τα πλεονεκτήματα όμως του νέου αυτού «προϊόντος», το οποίο παραπέμπει σε μια ανάλογη κίνηση marketing της PayPal το 1999, δε σταματούν εδώ. Για κάθε ιδιοκτήτη που θα «φέρει» 10 νέου αγοραστές, θα παρέχεται έκπτωση της τάξης των 20.000 $ για την αγορά του νέου Model X, ενώ αν είστε εσείς ο πρώτος που θα το πραγματοποιήσει, τότε το νέο ηλεκτρικό SUV της Tesla, στην έκδοση Founder's Series, θα είναι δικό σας χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση!
Σε κάθε περίπτωση, όπως ξεκαθάρισε ο Elon Musk, η επιτυχία ή όχι του νέου αυτού προγράμματος θα κρίνει και το αν τελικά θα έχει και συνέχεια στο εγγύς μέλλον. Προς το παρόν, πάντως, η Tesla επικεντρώνει την προσοχή της στο λανσάρισμα του νέου Model X, με το οποίο οι πωλήσεις της αναμένεται να ξεπεράσουν τις 55.000 μονάδες μέσα στην επόμενη χρονιά._Χ.Α.