X
Επικαιρότητα

McLaren 570GT: Τώρα και σε… πρακτικότερη συσκευασία!

Το είδαμε και αυτό: μια McLaren που δίνει έμφαση στην πρακτικότητα.

Η βρετανική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα μια νέα εκδοχή της «570», η οποία, όπως μαρτυρά και το όνομα της, διαθέτει πιο… τουριστικό χαρακτήρα δίνοντας έμφαση, εκτός από της πολυτέλεια, στους αποθηκευτικούς χώρους(!) και κατ’ επέκταση στην πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση.

Αισθητικά, από το εμπρός μέρος έως και το τελείωμα των θυρών, τα πάντα θυμίζουν την «κλασσική» 570S. Από εκεί και πέρα, όμως, η νέα 570GT είναι διαφορετική, με σχεδιαστικό και όχι μόνο highlight την παρουσία μιας γυάλινης πίσω πόρτας, η οποία ανοίγει στο πλάι (είτε προς τα αριστερά είτε προ τα δεξιά, ανάλογα με τη θέση του… τιμονιού!) αποκαλύπτοντας έναν χώρο φόρτωσης –ναι σωστά διαβάσατε!- επενδεδυμένο με δέρμα, με συνολική χωρητικότητα 220 λίτρων. Σε αυτά προστίθενται ασφαλώς και τα 130 λίτρα αποθηκευτικού χώρου που παραδοσιακά βρίσκονται στο εμπρός μέρος του αμαξώματος.

Η γυάλινη αυτή πόρτα, για λόγους ακαμψίας, εδράζεται σε ένα πλαίσιο, το οποίο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.

Η… χάτσμπακ 570GT διαθέτει, επίσης, μια πανοραμική γυάλινη οροφή και μάλιστα ως στοιχείο του βασικού της εξοπλισμού. Σύμφωνα με την McLaren, είναι κατασκευασμένη από υλικά που μονώνουν ηχητικά την καμπίνα προφυλάσσοντας συγχρόνως τους επιβάτες τους από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου χάρη στα «απορροφητικά» της στρώματα.

Προκειμένου όλα τα παραπάνω να «δένουν» ακόμα περισσότερο με τον GT χαρακτήρα της κατασκευής, οι Βρετανοί προέβησαν σε αλλαγές στα μηχανικά μέρη που ενισχύουν την άνεση. Πιο συγκεκριμένα, τα ελατήρια εμπρός και πίσω έχουν μαλακώσει κατά 15% και 10% σε σχέση με την 570S, ο λόγος της ηλεκτροϋδραυλικής κρεμαγέρας έχει κατά μειωθεί 2%, ενώ τα ηλεκτρoνικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ συνεχίζουν, παρά τις νέες παραμέτρους της κεντρικής μονάδας ελέγχου της ανάρτησης, να διαθέτουν τις προεπιλογές Normal, Sport και Track. Αλλαγές έχουν, επίσης, γίνει και στην αντιστρεπτικές δοκούς της ανάρτησης.

Επίσης, η νέα 570GT διαθέτει ειδικής σχεδίασης ελαστικά από την Pirelli (P Zero), τα οποία βελτιώνουν την ποιότητα κύλισης, ενώ πιο… ήσυχο είναι και το σύστημα εξαγωγής, το οποίο προέρχεται από την 540C.

Την κίνηση εξακολουθεί να προσφέρει ο γνωστός twin turbo V8 κιητήρας των 3,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει και στην περίπτωση της νέας 570GT, 570 ίππους σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 600 Nm. Εξαιτίας του οριακά αυξημένου βάρους (1.350 κιλά έναντι 1.311 για την 570S), οι επιδόσεις έχουν επιβαρυνθεί οριακά, με το «0-100» να ολοκληρώνεται σε 3,4 δλ. έναντι 3,2 δλ._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!