top icon
Επικαιρότητα

Maserati tribute

Ένα διήμερο αφιερώμενο στην Maserati μόνο συνηθισμένο δεν μπορεί να είναι

Ένα διήμερο αφιερώμενο στην Maserati μόνο συνηθισμένο δεν μπορεί να είναι

Προσκεκλημένοι της Μaserati και της Trident cars βρεθήκαμε στο Τορίνο για μία εφ όλης της ύλης γνωριμία, που όπως διαπιστώσαμε στην πορεία ξεφεύγει από τα στείρα και απρόσωπα δεδομένα μιας τυπικής παρουσίασης. Άλλωστε την ολιγομελή ελληνική αποστολή συνόδευε αντίστοιχος αριθμός εκπροσώπων του τμήματος επικοινωνίας της εταιρείας, προεξάρχοντος μάλιστα του Davide Kluzer που είναι υπεύθυνος του συγκεκριμένου τμήματος.

Μέσα σε ένα κλίμα ευφορίας που έχει δημιουργηθεί από τις εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας (προτού φύγει ο Μάρτης, πρέπει οπωσδήποτε να περάσετε μία βόλτα από τον τρίτο όροφο του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου για να θαυμάσετε μία μοναδική συλλογή αυτοκινήτων-σταθμών της εταιρείας), αλλά και το βραβείο «2014 Concept Car of the Year» που τους απενεμήθη για την Alfieri στην έκθεση της Γενεύης. Κάτι που φυσικά και δεν θα μείνει στην φάση του πρωτότυπου, μιας και όπως μας είπε ο Kluzer, η Alfieri που θα μπει στην παραγωγή θα έχει πολύ λίγες αλλαγές. Πρώτα βέβαια, μέχρι του χρόνου τέτοιο καιρό η Μaserati θα έχει ταράξει τα νερά με το επερχόμενο SUV μοντέλο με την ονομασία Levante, ενώ το τρίτο χτύπημα θα έρθει το 2018 με τον αντικαταστάτη της GranTurismo. Όλα αυτά αποσκοπούν στον διπλασιαμό σχεδόν των πωλήσεων στο τέλος αυτής της τετραετίας, κάτι που αντιστοιχεί σε ένα νούμερο της τάξεως των 75.000 μονάδων.

Για να γίνει αυτό χρειάζονται τα κατάλληλα μέσα, οι παραγωγικές μονάδες δηλαδή. Αιχμή του δόρατος αυτή την στιγμή είναι το υπερσύγχρονο εργοστάσιο του Γκρουλιάσκο, που είχαμε την ευκαιρία να επισκεφθούμε. Σε αυτή την υπερσύγχρονη μονάδα με τον υψηλό βαθμό αυτοματοποίησης παράγονται οι Quattroporte και Ghibli. Δύο δείγματα της τελευταίας, μια ντίζελ και μία SQ4, μας περίμεναν στην έξοδο για να μας δώσουν μία γερή δόση gran turismo αλά Maserati, Ιταλική ύπαιθρο γύρω από την περιοχή της Αλεσάντρια.

Ιδανική για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων η ντίζελ, όσο και αν κάτι τέτοιο θα ισοδυναμούσε κάποτε με ιεροσυλία. Όταν όμως έχεις έναν τόσο δυνατό κινητήρα (275 ίπποι και 60,8 χλγμ.), που δεν ακούγεται ακόμα και αν στέκεσαι δίπλα του (ούτε λόγος να γίνεται για την καμπίνα), τότε όλα συγχωρούνται. Μπορεί να έχεις τις ίδιες αγαθές προθέσεις με την SQ4, δύσκολα όμως να κρατηθείς. Και αυτό χάρις στον γαργαλιστικό ήχο που πλημμυρίζει την καμπίνα, τις πολύ γρήγορες αλλαγές από το αυτόματο κιβώτιο της ZF, ενώ η τετρακίνηση σε βοηθάει να κινηθείς ταχύτητα και χωρίς σκοτούρες στους πολύ στενούς επαρχιακούς δρόμους.

Σίγουρα δεν μιλάμε για απρόσωπα προϊόντα μαζικής παραγωγής, ούτε καν για premium γερμανικές κατασκευές. Η Ιταλική φινέτσα όταν μπορεί να συνδυαστεί με μία αντιστοίχου επιπέδου υλοποίηση, τότε το αποτέλεσμα είναι εξόχως ξεχωριστό._Σ.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ