Ο καθιερωμένος ετήσιος ευρωπαϊκός Μαραθώνιος Οικονομίας της Schell διεξάγεται και πάλι στο Ρότερνταμ, με ελληνικό ενδιαφέρον για μια ακόμη φορά, καθώς συμμετέχουν και τρεις ομάδες φοιτητών από τη χώρα μας.
Ο καθιερωμένος ετήσιος ευρωπαϊκός Μαραθώνιος Οικονομίας της Schell διεξάγεται και πάλι στο Ρότερνταμ, με ελληνικό ενδιαφέρον για μια ακόμη φορά, καθώς συμμετέχουν και τρεις ομάδες φοιτητών από τη χώρα μας.
Τριάντα χρόνια τεχνολογικής καινοτομίας, εξαιρετικών επιτευγμάτων και μοναδικών εμπειριών σηματοδοτούν ένα σημαντικό ορόσημο για τον Ευρωπαϊκό Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell, τον διαγωνισμό-πρόκληση των φοιτητών στον κλάδο της Μηχανολογίας. 230 ομάδες φοιτητών από 30 χώρες από όλη την Ευρώπη και όχι μόνο έχουν προσκληθεί στο Ρότερνταμ στις 21-24 Μαΐου με σκοπό να διευρύνουν τα όρια της ενεργειακής απόδοσης στην αυτοκίνηση.
Ο διαγωνισμός λειτουργεί για τους φοιτητές ως μια πλατφόρμα για να δοκιμάσουν τα οχήματα που έχουν σχεδιάσει και κατασκευάσει οι ίδιοι. Οι ομάδες αντιμετωπίζουν την πρόκληση να διανύσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απόσταση, με το ισοδύναμο μίας κιλοβατώρας ή ενός λίτρου καυσίμου της επιλογής τους. Η Ελλάδα θα εκπροσωπηθεί και φέτος στο διαγωνισμό, για δωδέκατη συνεχή χρονιά παρά την συνεχιζόμενη κρίση. Το «παρών» θα δώσουν τρεις ομάδες από τα ακόλουθα εκπαιδευτικά ιδρύματα:
Η ομάδα «Προμηθέας» από τη Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου: Θα είναι η έβδομη συνεχόμενη συμμετοχή της στο διαγωνισμό. Πέρυσι κατέλαβε τη 18η θέση στην κατηγορία Battery Electric, αγγίζοντας τα 368,45 χλμ/kWh µε το πρωτότυπο ηλεκτρικό όχημα «Πυρφόρος».
Η ομάδα «TUC Eco Racing» από τη Σχολή Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης: Θα είναι η όγδοη συμμετοχή της στο Μαραθώνιο. Πέρυσι, σημείωσε επίδοση 58,48 km/kWh, κατακτώντας την 4η θέση στην κατηγορία μεγάλων οχημάτων Urban Concept µε το εξελιγμένο όχημα πόλης «Εco Racer 14».
Η ομάδα «Poseidon» από το Τμήμα Μηχανολογίας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πειραιά: Θα είναι η πέμπτη συμμετοχή της στο διαγωνισμό. Πέρυσι διαγωνίστηκε στην κατηγορία Prototype (Βattery Electric) με το όχημα «Τριήρης». Κατέλαβε την 11η θέση διανύοντας 527,86 km/kWh και κατέκτησε το ελληνικό ρεκόρ οικονομίας καυσίμου.
Σχετικά με τον Μαραθώνιο Οικονομίας της Shell www.shell.com/eco-marathon