X
Επικαιρότητα

Liqui Moly – θετικός απολογισμός στο εξάμηνο παρά τον κορονοϊό

Η επιθετική στρατηγική του παραγωγού πρόσθετων και λαδιών κινητήρα από τη Σουηβία, για την αντιμετώπιση της κρίσης του κορονοϊού, απέφερε καρπούς.

Στα μέσα της χρονιάς, ο τζίρος της Liqui Moly αυξήθηκε κατά 2,9% σε σχέση με το ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι. Αν ληφθεί υπόψη η παγκόσμια οικονομική κρίση και η πτώση στην κατανάλωση καυσίμων σε διεθνές επίπεδο λόγω του lockdown, πρόκειται για αξιοσημείωτη επιτυχία. Επενδύθηκαν 18 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον του εκτιμώμενου προϋπολογισμού για τυπικές διαφημιστικές ενέργειες, εκτυπώσεις, την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Ακόμη, έγινε δωρεά προϊόντων αξίας μεγαλύτερης από 4 εκατομμύρια ευρώ σε υπηρεσίες διακομιδής ασθενών και κινητές μονάδες φροντίδας. Δεν λήφθηκε καμία κρατική ενίσχυση και έγιναν 36 νέες προσλήψεις στη διάρκεια της κρίσης.

Στη Γερμανία ο τζίρος της Liqui Moly αυξήθηκε κατά 5%. Στη διεθνή αγορά (περίπου 150 χώρες), η ανάπτυξη κυμαίνεται συνολικά στο 1%. Ορισμένες χώρες δέχτηκαν ένα ιδιαίτερα ισχυρό πλήγμα από την κρίση, μεταξύ άλλων, η Κίνα και η Ρωσία, γεγονός το οποίο γίνεται αισθητό και από τον ειδικό στα λιπαντικά. Όμως, η Liqui Moly διαθέτει ευρεία γκάμα προϊόντων, περί τα 4000 διαφορετικά είδη (B2B και B2C), κατέχοντας καλή θέση στη διεθνή καταναλωτική αγορά. Η Liqui Moly κατάφερε να επιτύχει υψηλά ποσοστά ανάπτυξης στον τομέα των λαδιών κινητήρα. Σε εθνικό επίπεδο, η αύξηση του τζίρου είναι της τάξης του 17,8%. Η αύξηση στις βαλβολίνες αγγίζει το 16%. Δελτίο Τύπου

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!